Hop til indhold

Hunde og kvinder


Aslan
 Share

Recommended Posts

Gæst SikkeEtHundeliv

Jeg skal ikke kunne sige om vi lugter som tæven... :blink: men vi udsender vel bestemte lugte alt efter hvor i cyklus vi er.

 

Tæver kan også reagere som hanhunde,det gjorde min gamle tæve.

Link til indlæg
Del på andre sites

Kvinder lugter/dufter forskelligt alt efter hvor i deres cyklus de befinder sig - Min egen tæve var også ret god til at stikke hele hovedet i skridtet på div. stakkels menstruerende kvinder :oops:.

 

Mænd kan også lugte på kvinder om de er klar eller ej - de ved det bare ikke så godt selv, og så er mennesker jo ekstrem gode til at camuflere deres kropslugte/dufte ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

pudsigt, for cujo reagere ikke på kæresten, kun hvis gæsterne har den tid på måneden....men dag var der ikke nåede da kæresten veninde var her :hmm:

 

Baldur reagerer også ret kraftigt på Luna på trods af hendes unge alder, så måske er han bare lettere at "tænde" en Cujo er.

Ifølge dyrlægen kunne vi nemlig være heldige at han ikke ville reagerer så meget på Luna, fordi han er vokset op sammen med hende og kender hende, men hun kan da stadig aldrig få lov at tisse i fred...

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...