Hop til indhold

Foredrag om Hundesprog d.8.9

Recommended Posts

Region Østjylland i beagleklubben har inviteret Pia Dahl Andersen til at komme og holde foredrag om hundesprog. Vi vil gerne have så mange med som muligt og har derfor besluttet at foredraget er åbent for dem der kunne have lyst til at komme med.

Der er flere herinde der kender til Pia, men til de som ikke gør kan fortælles at Pia er uddannet ved PAFF (Foreningen for Privatpraktiserende Adfærdsbehandlere og Instruktører For Familiedyr i Danmark) og har sidenhen suppleret med mange uddannelser og kurser, der giver hende en bred viden omkring hunde. Hendes foredrag om hundesprog inkluderer flere videoklip, der er med til at styrke forståelsen for hundens sprog, samt gør det nemmere at genkende signalerne hos vores egne hunde og de hunde vi møder på gåture m.m

Praktiske detaljer:

Foredraget afholdes på Mølleskolen i Ry kl.18.30.

Prisen er 30kr pr person og der kan købes kaffe, the, sodavand og kage.

Tilmelding er nødvendig senest d.4.9 til mig :mrgreen: Enten på pb eller mail på [email protected]

Link til indlæg
Del på andre sites

Rigtig godt foredrag, tak for en god aften!:5up: Der var ikke ret meget nyt for mig. Men det er jo nok min egen skyld, fordi jeg går så meget op i hundene sprog/signaler:blink::lol: Vildt spændene, vil bare så gerne lære mere:-D

Jeg fik også hilst på Stjernetosse og manden:-D

Link til indlæg
Del på andre sites