Gæst Renésj Skrevet September 2, 2009 Rapporter Share Skrevet September 2, 2009 Nogen der har prøvet denne spray til hotspot ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Jeg har ikke selv prøvet den , men har hørt blandede meninger om det , både for og imod Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Jeg har ikke selv prøvet den , men har hørt blandede meninger om det , både for og imod Tak for svaret Normalt bruger jeg klorhexidin og fucidin creme, men virker denne spray, så det en del nemmere. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Nu er der heldigvis længe siden vores har haft noget , men vi plejer at bruge Natriumkloridopl 0,9 % Vi vasker lige i brun sæbe først , sprøjter det så på , og der er det Og du har ret , det kan hurtigt blive omfattende , med vask osv. , alt efter hvor meget det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Hun er heldigvis ikke hårdt ramt, områderne bliver sjældent store da det er nemt at se fordi hun er så lys. Min kiropraktor/dyrlæge opdagede 2 små prikker på hendes ene kind og anbefalede mig at prøve denne spray. Men kan stort set intet finde om den, hun kendte dog flere der havde rigtig god erfaring med den Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst bibi Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Hvis du prøver det , vil jeg gerne høre din mening om det Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 jamen det gør jeg, de 2 små områder er dog stort set væk igen, men prøver den af næste gang Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Hvad er det her for noget sprayhalløj? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Renésj Besvaret September 3, 2009 Rapporter Share Besvaret September 3, 2009 Det er spray mod hudbetændelse eller hotspot Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts