Hop til indhold

Av i poten!!!


Tonks
 Share

Recommended Posts

Izzie har trådt på et eller andet så vidt jeg kan se sidder der ikke noget fast, men jeg må ikke røre ved poten og hun humper :'(

 

Jeg har rendt rundt for at se hvad hun kan have trådt på, og jeg fandt sådan en dims der sidder i toppen af en øldåse (åbne dimsen) men kan det virkelig have gjort SÅ ondt??

 

Jeg ser lige tiden an, kan jo ske hun bare er pylret. Humper hun stadig imorgen tidlig så må vi afsted til dyrlægen

 

d035.gif

 

Er der nogen der kender til dyrlægen i Jelling??

Link til indlæg
Del på andre sites

jeg kan ikke se noget hul - men den er rød, kunne være blod :(

 

Hvordan kommer jeg det på, uden hun slikker det af igen??

 

Jeg plejer at gøre det mens de sover:mrgreen: eller også kommer jeg det på og lægger en forbinding:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Mio har det med at torturere sine trædepuder.. :roll:

 

Sidst jeg opdagede noget, var på en gåtur, hvor han var begyndt at halte lidt og slikke sig.. han sagde ikke noget, så jeg tænkte ikke at det var noget slemt. Men da vi kom hjem og jeg pludselig så blodspor på gulvet, tjekkede jeg. Og da jeg så det hul han havde fået, smuttede jeg til dyrlægen!

 

Fordi det var en ret stor rift, fik han antibiotika. Er ikke sikker på min egen læge ville have givet det (vi var i sommerhus), men man kan jo ikke sige en kyndig person imod, om noget man ikke ved noget om!

 

Min pointe er, at det gik over på en uges tid, ved hjælp af Helosan og Pili (desinficerende cremer). Vi vaskede poten, kom creme på, og holdt øje med ham i 5min. "Nej", når han ville slikke på det.

Man skal passe på med forbinding, hvis man ikke ved hvor stramt den skal sidde, så hellere en potesko og/eller ekstra opmærksomhed! :5up:

 

God bedring til vovse! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

p.s. Glemte lige at sige, at en lommelygte er god til at tjekke poten med! :5up:

 

p.p.s. Denne tråd gav mig lige et spørgsmål: Er det egentligt normalt, at en hund bliver lidt mørk-rød mellem trædepuderne og ved endetarmsåbningen, eller er det noget allergi?

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg tjekket med en lommelygte :( den er helt rød, og det ligner det har blødt for pelsen er rødlig i mellem trædepuderne :( Kan ikke se noget sår, men kan jo ske det er længere inde, for jeg MÅ squ ikke røre ved poten :megaked:

 

FUCK DET!!! Jeg ringer til chefen og sir jeg skal til dyrlæge imorgen, det må hun acceptere!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeg tjekket med en lommelygte :( den er helt rød, og det ligner det har blødt for pelsen er rødlig i mellem trædepuderne :( Kan ikke se noget sår, men kan jo ske det er længere inde, for jeg MÅ squ ikke røre ved poten :megaked:

 

FUCK DET!!! Jeg ringer til chefen og sir jeg skal til dyrlæge imorgen, det må hun acceptere!!!

 

Det kan være en opringning til dyrlægen viser sig at være nok! :x2:

Mios pels mellem trædepuderne er nemlig også rødlig, men han kan jo ikke have skadet alle poter? :hmm:

 

Mio bryder sig heller ikke om, at man rører ham under poterne, men jeg tror det er fordi han er kilden.. han går helt amok, når jeg vil klippe pelsen. :roll:

Link til indlæg
Del på andre sites

okay jeg har fået fri og ringet rundt til de forskellige dyrelæger. Den billigste er klart ham jeg plejer at bruge, men det er alligevel 600 kr. ØV det er squ nogle surte penge at sku af med :(

 

Nå men ringede efter min mormor, hun er på vej herud og siger jeg skal tage den med ro. Hun hjælper mig med at kigge på poten, og ser om vi måske ikke behøver at køre til dyrlægen.

 

Men dyrlægen sagde det var bedst der blev kigget på den...nu må vi lige se...forhåbentligt kan det vente til mandag. Det ser ikke ud til at bløde, (ikke mere ihvertfald) og hun støtter på den. Men jeg må stadig ikke kigge på den, og rører jeg ved den så springer hun op og går et andet sted hen mens hun kigger på mig som om hun tænker "Hva laver du?? Er du rigtig klog? Det gør squ da nas!!" :rolleyes:

 

Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre eller tænke i den her situation :(

Link til indlæg
Del på andre sites

okay jeg har fået fri og ringet rundt til de forskellige dyrelæger. Den billigste er klart ham jeg plejer at bruge, men det er alligevel 600 kr. ØV det er squ nogle surte penge at sku af med :(

 

Nå men ringede efter min mormor, hun er på vej herud og siger jeg skal tage den med ro. Hun hjælper mig med at kigge på poten, og ser om vi måske ikke behøver at køre til dyrlægen.

 

Men dyrlægen sagde det var bedst der blev kigget på den...nu må vi lige se...forhåbentligt kan det vente til mandag. Det ser ikke ud til at bløde, (ikke mere ihvertfald) og hun støtter på den. Men jeg må stadig ikke kigge på den, og rører jeg ved den så springer hun op og går et andet sted hen mens hun kigger på mig som om hun tænker "Hva laver du?? Er du rigtig klog? Det gør squ da nas!!" :rolleyes:

 

Så jeg ved ikke hvad jeg skal gøre eller tænke i den her situation :(

 

Først :ae: Så skal du slappe af, så du ikke stresser hende mere :ae: :ae:

Tak til din søde Mormor! :vinken: I skal begge vurdere hvad I synes, men hvis vovse er meget påvirket af det, så er dyrlægen måske en god ide?!

 

God bedring! :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...