Hop til indhold

Hvad koster det?


Gæst Sammar
 Share

Recommended Posts

Jeg bruger godt 350 kr hver 2. mdr på foder.

 

Og så skal han HD og AD fotograferes samt øjenlyses inden så længe. Jeg ved at HD og AD koster omkring 1200 kr. Øjenlysningen aner jeg ik hvad koster.

 

Er øjenlysning ikke kun til nogen bestemte racer? og er det nødvendigt hvis man ikke vil avle?

 

350!! hvilken hund har du og hvilket mærke er det? Altså er det ok kvalitet?

Link til indlæg
Del på andre sites

Medlemsskab af hovedklubben koster pt. 490 kr. årligt, men er kun obligatorisk, hvis man træner grp. C, eller stiller til prøver over Beg. B niveau.

 

Det er ikke alle der kræver at man er medlem af hovedklubben :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Natascha21
Er øjenlysning ikke kun til nogen bestemte racer? og er det nødvendigt hvis man ikke vil avle?

 

350!! hvilken hund har du og hvilket mærke er det? Altså er det ok kvalitet?

 

Jo, øjenlysning er til bestemte racer :) Min er samojede, så derfor skal hans øjne tjekkes. Samt hans hofter og albuer. Jeg skal ikke avle, men jeg vil gerne vide om han skulle have grå stær eller lign. Samme med HD og AD.

 

Jeg køber olivers, det er et kvalitetsmærke, og det er ganske okay :) Jeg køber det hos en opdrætter, så derfor får jeg det lidt billigere end de sælger det til på hjemmesiden :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er ikke alle der kræver at man er medlem af hovedklubben :-)

 

Korrekt :-) men så skal man være medlem af en anden brugshundeforening, f.eks. PH, Rottweilerklubben, DcH, Belgier Klubben etc.

 

Vi er indrømmet lidt sære også på det punkt i Kr 75, vi forlanger medlemsskab af hovedklubben for at lave grp. C hos os :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skræmmende når man stiller det sådan op - bruger sgu' ikke så mange penge på mig selv i måneden!

 

 

 

 

Aslan er vores "ryge penge", vi stoppede med at ryge for at få hund og fordi at han ikke skulle være passiv ryger :-D (som sådan behøvede vi jo ikke at stoppe med at ryge for at få pengene, men det giver nogle helt andre friheder :blink: )

Link til indlæg
Del på andre sites

Korrekt :-) men så skal man være medlem af en anden brugshundeforening, f.eks. PH, Rottweilerklubben, DcH, Belgier Klubben etc.

 

Vi er indrømmet lidt sære også på det punkt i Kr 75, vi forlanger medlemsskab af hovedklubben for at lave grp. C hos os :lol:

 

Vil det sige sig at jeg så kunne træne hos jer uden at være medlem af hovedklubben hvis bare jeg er medlem af Rottweilerklubben?

Link til indlæg
Del på andre sites

Lydighed, ja ingen problemer :-D

 

- grp. C nej, der skal man være medlem af hovedklubben, hvis din hund er ældre end 5 mdr. :???:

 

Ha ha.. Så har Tanten snydt jer tidligere på året :lol:

 

Vil det så også sige at man ikke kan gæstetræne ved jeres figuranter?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ha ha.. Så har Tanten snydt jer tidligere på året :lol:

 

Vil det så også sige at man ikke kan gæstetræne ved jeres figuranter?

 

Om man ikke må gæstetræne grp. C :hmm: som du da kan spørge :roll:;-) det ved jeg da vitterlig ikke :rolleyes::oops:

 

Umiddelbart vil jeg ikke mene, at det vil give problemer - vi kan aller højst være ude i noget med tilgivelse og tilladelse :blink: hvis man nu ikke siger noget, er der heller ikke nogen, der spørger - det har jeg i hvert fald aldrig oplevet :???:

Link til indlæg
Del på andre sites

OK - Takker :-) er det så sådan en lidt selvopfundet regel i jeres klub?

 

 

Jeps :mrgreen: - den tidligere bestyrelse (læs forkvinde) opfandt den for at holde rosset (læs PH folkene) væk - det lykkedes bare ikke, tihi, men tilgengæld kom hun i voldsomt mindretal ved næste generalforsamling, da PH folkene sjovt nok ikke har meget til overs for hende og ikke gider støtte hende og hendes hang a rounds :shock::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeps :mrgreen: - den tidligere bestyrelse (læs forkvinde) opfandt den for at holde rosset (læs PH folkene) væk - det lykkedes bare ikke, tihi, men tilgengæld kom hun i voldsomt mindretal ved næste generalforsamling, da PH folkene sjovt nok ikke har meget til overs for hende og ikke gider støtte hende og hendes hang a rounds :shock::mrgreen:

 

Sikke hun kunne - Men mon ikke det har skaffet hovedklubben en del ekstra medlemmer :-D

 

jeg har det sådan lidt - fred være med det - mon ikke folk også for glæde af nogle fjæserting trodsalt, prøver, kurser osv. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Sikke hun kunne - Men mon ikke det har skaffet hovedklubben en del ekstra medlemmer :-D

 

Tjooo, mon ikke hovedklubben gør hende til æresmedlem på et tidspunkt, så mange medlemmer hun har skaffet :blink:

 

jeg har det sådan lidt - fred være med det - mon ikke folk også for glæde af nogle fjæserting trodsalt, prøver, kurser osv. :-D

 

:5up: der følger jo også stemmeret til generalforsamlinger med, og så kan man være med til at holde fjolser som hende uden for indflydelse, selvom den nuværende hr. formand er godt og grundigt lommen på hende :roll: :roll: jeg plejer at kalde ham fru formand, men kun til hans ryg selvfølgelig :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Tjooo, mon ikke hovedklubben gør hende til æresmedlem på et tidspunkt, så mange medlemmer hun har skaffet :blink:

 

 

 

:5up: der følger jo også stemmeret til generalforsamlinger med, og så kan man være med til at holde fjolser som hende uden for indflydelse, selvom den nuværende hr. formand er godt og grundigt lommen på hende :roll: :roll: jeg plejer at kalde ham fru formand, men kun til hans ryg selvfølgelig :engel:

 

Hmmmm - Glæder mig til at hører om den dag hvor du siger det til manden selv :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...