Hop til indhold

Japansk spids

Gæst Anne1989
 Share

Recommended Posts

Gæst Anne1989

Hej alle sammen :-)

Jeg har nu besluttet mig for jeg vil prøve at kigge nærmere på en Japansk Spids.

Er der nogle som har nogle erfaringer med den? som kan fortælle noget om den?

jeg er en pige på 20 år, og jeg har planer om at få hun her om 1 års tid, når min kæreste og jeg har fået en rigtig god bolig. jeg har villet have hund lige siden jeg var 12-13 år, og jeg er altid vokset op med hunde da jeg boede ved min mor. men jeg har altid ville have min egen hund :-) og det ønske kan jeg så opfylde nu. jeg vil vælge den her race, fordi for det første er jeg blevet helt forelsket i hvordan den ser ud, også har jeg bare læst og læst og læst om den. og dens adfærd er jeg også blevet helt vild med. jeg vil gerne have en hund som jeg kan lære nogle tricks, og som jeg kan gå til træning med.

håber i vil hjælpe mig :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej anne

Jeg kan godt forstå du er faldet for denne race, da det er en rigtig dejlig race.

Den er meget lære nem, og elsker at lære noget. dens pels er nem at holde hvid, da pelsen er det man vel kalder for selvrensende. Den elsker at være i selvskab med mennesker.

Den kan være alene hjemme, men selvfølelig det hele skal der jo noget træning til.

Den bliver ens gode ven. ;-) Det jeg har oplevet til den, er at vis man har haft den en gang, går man tit og ofte tilbage til denne race.

Håber du kunne bruge det til noget

Hvis du har yderlige spørgsmål, kan du skrive til os pr. mail.

[email protected]

Hilsen Tine ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej anne

Jeg kan godt forstå du er faldet for denne race, da det er en rigtig dejlig race.

Den er meget lære nem, og elsker at lære noget. dens pels er nem at holde hvid, da pelsen er det man vel kalder for selvrensende. Den elsker at være i selvskab med mennesker.

Den kan være alene hjemme, men selvfølelig det hele skal der jo noget træning til.

Den bliver ens gode ven. ;-) Det jeg har oplevet til den, er at vis man har haft den en gang, går man tit og ofte tilbage til denne race.

Håber du kunne bruge det til noget

Hvis du har yderlige spørgsmål, kan du skrive til os pr. mail.

[email protected]

Hilsen Tine ;-)

mange tak! det er jeg rigtig glad, jeg vil helt sikkert skrive til jer :-) hvorhenne i landet bor I?

Link til indlæg
Del på andre sites