Hop til indhold

Hvor? :s


Gæst trunte--musen
 Share

Recommended Posts

Gæst trunte--musen

Hejsa, jeg er ny her inde, sys det er super man kan finde så mange gode svar.. :)

Så nu har jeg os li et par spørgsmål som jeg håber der er nogen der vil hjælpe med..

 

Vi er på udkig efter en Berner sennen hvalp, men hvor er det godt at købe, hvor kan jeg lede?

 

Hvad skal man være opmærksom på når man skal ud og se efter en hvalp af den slags?

 

andre gode råd til en forhåbentlig snart hundeejer..? :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hejsa, jeg er ny her inde, sys det er super man kan finde så mange gode svar.. :)

Så nu har jeg os li et par spørgsmål som jeg håber der er nogen der vil hjælpe med..

 

Vi er på udkig efter en Berner sennen hvalp, men hvor er det godt at købe, hvor kan jeg lede?

 

Hvad skal man være opmærksom på når man skal ud og se efter en hvalp af den slags?

 

andre gode råd til en forhåbentlig snart hundeejer..? :-)

 

Halløj og velkommen til! :vinken:

 

Hvis du kigger i berner sennen-foraet, som jeg kan se du har været inde i (indlægger her er jo lagt der), så kan du læse omtrendt alt det generelle omkring racen.

 

Jeg vil råde dig til, at når du nu vil have en berner sennen, så køb med Dansk Kennel Klub stamtavle. Racen døjer med nogle sygdomme og stamtavlen er jo selvfølgelig ingen garanti - men den giver dig nogle muligheder for at undersøge anerne og derigennem minimere risikoen for sygdom :-)

 

Du kan kigge her: http://www.hundeweb.dk/dkkcm/public/openIndex/view/list_veiviser.html?ARTICLE_ID=1163153047360

 

Og her: http://www.dbsk.dk/ - klik på "avl og opdræt" og så på linket "opdrættere", som er et sted i den tekst, der kommer frem :blink:

 

Hvis det er lidt mere "nu", så kan du tjekke den aktuelle hvalpeliste, som du finder ved at trykke på linket "hvalpe"

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...