Besvaret September 10, 200917 år comment_216308 Jeg (Beedle) har nu været her i ca 3 uger , jeg er langsomt ved at finde hverdagen , og prøver tappert at finde ud af alt det jeg ikke kan forstå , det er også mange ting der skal findes ud af Hvorfor må jeg dog ikke stjæle skrald , så skroget af en hel kylling er spredt ud over hele terassen ? jeg elsker skraldeposer :mums: Og tænk den anden morgen blev jeg hevet ud af min sødeste søvn , bare for at blive sat uden for døren , så kom jeg i tanke om jeg nok skulle tisse , og det gjorde jeg , jeg er jo lydig , men det var også galt , kunne jeg måske gøre for der var stillet et par træsko uden for døren hvor jeg skulle tisse så det rendte ned i dem:engel: det er sku ikke nemt at gøre dem tilfredse For slet ikke at nævne de store kæmper , er der noget at sige til jeg gør når der kommer 4 elefanter galoperende over mod mig , så forventer de at jeg bare lige skal være en stor dreng og hilse på , uden at gø , ta og sig mig , har de ikke fattet jeg er en stor LØVE som af naturen har lov at vise sin styrke i form af store brøl , de fatter faktisk ikke ret meget de mennesker jeg er havnet hos :blink: Men det er altså ikke så galt altid, jeg har fået dem opdraget til at slippe hvad de har i hænderne når jeg vil hænge og nusse , det er dejligt , og i kan tro jeg kan snorke , så griner de af mig , underlig ide , jeg bliver da helt flov Så er der ham Kenzo , han er da ikke til at regne med , bedst som vi leger , render han ind til MOR , den pivskid , så må jeg klaske ham nogen så han forstår at vi altså ikke var færdige med at lege , det hjælper for det meste , men ikke altid , så må jeg jo bare tage og rende med hans ynglingslegetøj , så kommer der gang i ham kan i tro , ja ja , jeg har skam fundet fidusen Her kommer så lidt billeder Rapporter
Besvaret September 10, 200917 år comment_216348 Hej Beedle! Det lyder som om du er ved at have styr på det hele :5up: Men hvorfor må du dog ikke splitte skraldet ad De mennesker ved ikke hvad der er sjovt! Nogle gange glemmer min mor at lukke låget på den grønne skraldespand - og så snupper jeg da lige en bananskrald og løber ud i haven med mit bytte Sikke nogle lækre billeder! Har kun én kommentar: Tror de to havetrolde i braggrunden på det sidste billede kunne være super sjove at vælte Bare tag tilløb og løb ind i dem - jeg er super god til at vælte plantekrukker ude i min have Mange hilsner fra Laika Rapporter
Besvaret September 10, 200917 år comment_216376 Hej Laika Du kan tro jeg er ved at have opdraget dem , men selv om jeg er en stor løve , er det ikke så nemt altid :blink: n nu som med kyllingeskroget , de tager det bare , siger det er svineri , det samler både rotter og spy , for slet ikke at snakke om den stank der vil blive , de forstår bare ikke at løver skal have lov at have deres spisepladser i fred Uha uha , de trolde er da helt fredet , de har ellers en lækker dusk på halen , den er ret sjov at angribe , men straks bliver der sagt nej , det er ikke nemt at snige sig til at have det sjovt Måske vi skulle slå pjalterne sammen , så skal de nok lære det når vi er 2 Rapporter
Besvaret September 10, 200917 år comment_216378 :lol: super fortælling og dejligt at hører du er faldet til hos kæmperne og bette kenzo :5up: Rapporter
Besvaret September 16, 200917 år comment_219747 Frigg pointerer også til mig, at Beedle opfører sig præcis som en rigtig løve skal :5up: Rapporter