Aussiepower! Skrevet September 14, 2009 Rapporter Share Skrevet September 14, 2009 I dag kørte vi, mig, Torben og Chivas en tur til Nordjylland for at besøge en af "vores" hvalpe, Dooley og selvfølgelig hendes ejer Karen Både hunde og mennesker havde en rigtig skøn dag og det blev også til en lille video af de to tosser. Dooley fylder 1 år på søndag [media] [/media] Som sædvanlig er kviliteten ikke super god. Men der kommer nok også et par billeder i morgen -dem gider jeg helt ærligt ikke at redigere i dag, jeg er ved at være en smule træt oven på en lang dag og hvad er mere imponerende, så er Chivas også for en gangs skyld lidt træt Han plejer ellers ofte at være frisk igen når han har sovet i bilen på vej hjem når vi har været nogen steder, men på trods af hele tre timers køretur hjem = sovetid for Chivas, så er der ikke meget mere gang i ham i dag Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 14, 2009 Rapporter Share Besvaret September 14, 2009 Skønne basser du har der Ser super hyggeligt ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Linda Besvaret September 14, 2009 Rapporter Share Besvaret September 14, 2009 Hvor hyggeligt Ja Chivas er ikke nem at lokke ud på en svømmetur hehe... Det lader til Dooley er ligeså pjattet med vand som Koda Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2009 Hvor hyggeligt Ja Chivas er ikke nem at lokke ud på en svømmetur hehe... Det lader til Dooley er ligeså pjattet med vand som Koda Nej, han er ikke så meget for det når han ikke har fast grund under fødderne, men han kan jo godt og elsker vandet, så han må bare lige tage sig lidt sammen, den lille kylling Og ja, vandglæden er vist ret gennemgående for det kuld, syntes jeg ligesom at jeg kan fornemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2009 Så kommer der også lige et par billeder fra i går: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 15, 2009 Rapporter Share Besvaret September 15, 2009 Det sidste billed er super godt :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
guanomo Besvaret September 15, 2009 Rapporter Share Besvaret September 15, 2009 :hjerte: ælsker simpelthen de hundes udseende Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aussiepower! Besvaret September 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret September 15, 2009 Det sidste billed er super godt :5up: Tak Det ville have været endnu bedre hvis Chivas også havde kigget ind i kameraet, hvilket han ellers altid gør når det er mig der fotografere, men selvfølgelig lige da Dooley kiggede ind i kameraet, så blev Chivas simpelthen nøøød til at vende omærksomheden mod den, for ham, fremmede kat, der rendte rundt på gårdspladsen Det er også katten han kigger på, på det næstsidste billede hvor han sidder med siden til Det ville jo have været sjovt at rende over og se hvad den fortog sig, men nu havde han altså fået besked på at blive, øv øv for Chivas Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret September 15, 2009 Rapporter Share Besvaret September 15, 2009 Hyggeligt ... og dejlige hunde :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts