Hop til indhold

Moars lille stakkel


Lonny
 Share

Recommended Posts

Baldur og Luna legede her til morgen, og så besluttede de sig pludselig for at storme ind i stuen og lege videre...

 

Men desværre var der ikke plads til at de begge kunne komme igennem døråbningen på en gang, så Baldur rendte med fuld kraft lige ind i dørkarmen. Så vidt jeg kan bedømme, så var han for bredrøvet, så han bankede hoften lige ind i dørkarmen.

 

Han peb og peb, og samtidig rystede han :cry:

 

Jeg kan simpelthen ikke have sådan noget, jeg ved slet ikke hvor jeg skal gøre af mig selv når det gør ondt på mine børn :cry:

 

Jeg smed Luna ud i haven, og satte mig sammen med Baldur og nussede ham stille og roligt, alt i mens jeg trykkede på hans ben for at finde ud af om han var gået i stykker. Men udover at han rystede så kunne jeg ikke finde noget.

 

Men efter 10 minutters tid faldt han til ro, og nu laver han fodersøg ude i haven. Så jeg tror bare at det har været et hårdt slag, og det at han blev meget forskrækket.

 

Og lige nu er han rent faktisk kommet ind ude fra haven, og er hoppet op i sofaen for at kysse sin mor, så nu er jeg helt sikker på at han ikke er kommet til skade, men bare slog sig :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja, jeg er også glad for at det ikke værre.

 

Jeg er forfærdelig på det område, jeg forestiller mig altid det værste og er næsten allerede ved at ringe efter en dyrlæge med det samme :oops:

Sådan vi andre har det med vores børn (hellere i hvert fald kvinde)

 

mht. dyr, børnene og mig selv er jeg mere den type, vent nu lidt og lad os se ...., men det er nok fordi jeg er vant til at det vi plejer at gå til læge med er "ingenting" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Sådan vi andre har det med vores børn (hellere i hvert fald kvinde)

 

mht. dyr, børnene og mig selv er jeg mere den type, vent nu lidt og lad os se ...., men det er nok fordi jeg er vant til at det vi plejer at gå til læge med er "ingenting" :blink:

 

Sådan tror jeg også Bo har det, han lød i hvert fald lidt opgivende da jeg ringede og fortalte ham at Baldur var "ved at dø" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst kratos' mor

:cry::cry: Det er slet ikke sjovt når de små pus kommer til skade :ae: :( Dejligt at høre at det bare var slaget og at han har det godt igen :-)

Herhjemme bliver jeg også tit upopulær, når jeg ringer med katastrofer eller super gode nyheder :-) :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Lonny det ER altså også for dårligt, at I ikke har lavet dørene noget større, NÅ!

 

 

:ae: til Baldur :blink:

 

Jeg tror, at Baldur er fuldstændig enig med dig. Han mener, at det burde jeg jo have tænkt på da vi fik Luna, at selvfølgelig var vi så nødt til at udvide dørene, så de begge kun spæne igennem på samme tid :lol:

 

ps. Hvorfor vil du altid bygge vores hus om, har du et hemmeligt ønske om at blive indretningsarkitekt :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør jo snart ikke fortælle noget herinde mere, eller vise billeder...

 

Det ender altid med at enten fortæller du mig at mit hus ikke er godt nok, eller også fortæller guanomo mig at mine joggingbukser er grimme, at der er for meget ukrudt i min have, eller at jeg har sorte negle g025.gif

 

 

 

 

 

 

 

:blink: :lol: :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør jo snart ikke fortælle noget herinde mere, eller vise billeder...

 

Det ender altid med at enten fortæller du mig at mit hus ikke er godt nok, eller også fortæller guanomo mig at mine joggingbukser er grimme, at der er for meget ukrudt i min have, eller at jeg har sorte negle g025.gif

 

 

 

 

 

 

 

:blink: :lol: :lol:

 

 

 

 

Det er fordi vi BEKYMRE os om dig jo :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lonny det ER altså også for dårligt, at I ikke har lavet dørene noget større, NÅ!

 

 

:ae: til Baldur :blink:

 

Jeps... 2 hunde = dobbelt dør....

 

Hmm.... hva så med 4 hunde ? Skal jeg bare rive en væg ned ? :shock:

 

TRØSTEkrammer til Baldur :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg tør jo snart ikke fortælle noget herinde mere, eller vise billeder...

 

Det ender altid med at enten fortæller du mig at mit hus ikke er godt nok, eller også fortæller guanomo mig at mine joggingbukser er grimme, at der er for meget ukrudt i min have, eller at jeg har sorte negle g025.gif

 

:blink: :lol: :lol:

Vi overvejer bare et nyt tv program

 

"makeover- til hund og ejer"

 

og i er et oplagt emne :lol::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...