Gæst Dogue1 Skrevet September 17, 2009 Rapporter Share Skrevet September 17, 2009 Åh-ha hvor er det fedt med venner, lille, sort eller lang håret er et fedt bare de ikke bider:engel::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst kratos' mor Besvaret September 19, 2009 Rapporter Share Besvaret September 19, 2009 Flot flot hund Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tessa&Molly Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Det ser bare hyggeligt ud.. Vi (mennesker) sorterer heller ikke ud i vores venner efter højde, drøjde, hårlængde eller noget, men jeg ville da klart vælge venner der bider fra også :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Dogue1 Besvaret September 20, 2009 Rapporter Share Besvaret September 20, 2009 Det ser bare hyggeligt ud.. Vi (mennesker) sorterer heller ikke ud i vores venner efter højde, drøjde, hårlængde eller noget, men jeg ville da klart vælge venner der bider fra også :blink: :lol:Det er sågodt som altid hyggeligt når vi møder andre hunde:-D Det bliver sjovt at se Lexus på onsdag, der kommer der en beagle på besøg. Lexus har vist adrig mødt en beagle før, men med hans temperament er der sikkert lagt op til signal flooding og leg:lol::lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret September 21, 2009 Rapporter Share Besvaret September 21, 2009 Lexus har ikke mistet sit "total underkastelses" kast med sin krop kan jeg se Dejlige billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts