Hop til indhold

Kendel/ pension


Gæst regina_01
 Share

Recommended Posts

Gæst regina_01

Jeg går på en overbygnings uddannelse til landmands uddannelsen. I vores hovede opgave skal vi købe en ejendom og bygge vores produktion op.

Jeg har så tænkt at jeg vil regne på at lave en hunde kendel/pension, hvilket jeg næsten har fået grønt lys for.

 

Og nu søger jeg alle de oplysninger jeg kan få fra jer. Omkring regler areal krav osv.

 

Modtages med kys hånd

Link til indlæg
Del på andre sites

Ih hvor lyder det spændende! :vinken:

 

Kender ikke rigtig noget til det, men lidt links har jeg da :blink:

 

Her er lidt hjælp til regler:

https://www.retsinformation.dk/Forms/R0710.aspx?id=2680#Kap1

 

Ved ikke om det hjælper noget i opgaven, men her er en "færdig" pension til slag:

http://www.edc.dk/en/Sag/?Pid=95205909

 

http://www.midtjysk-hundecenter.dk

 

Held og lykke med opgaven, skriv endelig lidt om hvordan det går! :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst regina_01

Tak for jeres svar kom gerne med flere. eller ønsker i må have hvis i skulle sende jeres hund i pasning.

 

Jeg skal nok skrive hvordan det går med har dog god til til at arbejde med sagen da der først er eksamen til jan, men vi får lov at arbejde lidt med opgaven undervejs.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
Gæst Hallinghansen

Hej jeg er ny på siden. Min kone og jeg vil gerne købe en engelsk bulldog. Er der nogen der kan anbefale en kennel?

Er der nogen som har erfaring med at købe hunde fra Litauen/udlandet? Vi har fundet et sted på nettet, hvor de får dem fra Litauen og sælger dem i DK. Ifølge sælger, har de fået ormekur, 1. vaccination, sundheds attast, FCI stambog (ved ikke hvad FCI er) stambogsførte forældre.

 

På forhånd tak.

 

Ps. Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste indlægget.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej jeg er ny på siden. Min kone og jeg vil gerne købe en engelsk bulldog. Er der nogen der kan anbefale en kennel?

Er der nogen som har erfaring med at købe hunde fra Litauen/udlandet? Vi har fundet et sted på nettet, hvor de får dem fra Litauen og sælger dem i DK. Ifølge sælger, har de fået ormekur, 1. vaccination, sundheds attast, FCI stambog (ved ikke hvad FCI er) stambogsførte forældre.

 

På forhånd tak.

 

Ps. Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle poste indlægget.

 

Du skal gå ud på forsiden og finde forummet "Debat", her kan du så oprette et nyt indlæg og skrive det samme én gang til.

Jeg tror ikke at du får så meget hjælp i denne tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...