Hop til indhold

Hjælp Coco kaster op!


Gæst Mette1107
 Share

Recommended Posts

Gæst Mette1107

Har været til stranden med Coco her til formiddag og vandet var fint klart ud over det sædvanlige brune tang.... som enhver anden labber kastede hun sig i bølgerne. Vi har ikke været ved vandet siden hun var helt lille (hun er 6 mdr nu) fordi hun spiste muslinger og tang dengang. Det gjorde hun desværre også denne gang selv om jeg havde masser af godbidder med :cry:

 

Så på vej tilbage til bilen kastede hun op over 10 gange i store krampebevægelser :cry:. Kørte forbi dyrlægen på vej hjem (ikke vores egen) og hun sagde at vi skulle tage hjem med hende og kun give hende lidt kogt ris i aften.

 

Øv hvor er jeg bange :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til stranden med Coco her til formiddag og vandet var fint klart ud over det sædvanlige brune tang.... som enhver anden labber kastede hun sig i bølgerne. Vi har ikke været ved vandet siden hun var helt lille (hun er 6 mdr nu) fordi hun spiste muslinger og tang dengang. Det gjorde hun desværre også denne gang selv om jeg havde masser af godbidder med :cry:

 

Så på vej tilbage til bilen kastede hun op over 10 gange i store krampebevægelser :cry:. Kørte forbi dyrlægen på vej hjem (ikke vores egen) og hun sagde at vi skulle tage hjem med hende og kun give hende lidt kogt ris i aften.

 

Øv hvor er jeg bange :megaked:

 

Tror ikke der er noget at være bange for. Jeg svømmer selv enormt dårligt og ved hvor meget vand man kan tage ind - selv når man med vold og magt forsøger at holde mund og næse lukket. Så tør slet ikke tænke på hvor meget vand en vandglad hund kan få kørt ind. Toppet med tang og andet, så er der nok lidt til at skvulpe rundt i mavesækken...

 

Min pointe er blot, at jeg tror opkastningen er en reaktion på det netop indtagede, og ikke på en generel dårligdom. Slet ikke når det sker så hurtigt efter. Derfor ville det undre mig meget, hvis der ikke er bedring allerede i løbet af eftermiddagen.

 

Det skader selvfølgelig aldrig at holde øje med dyret, men syntes ikke du skal bruge tid og energi på at være bange. God bedring!

Link til indlæg
Del på andre sites

Har været til stranden med Coco her til formiddag og vandet var fint klart ud over det sædvanlige brune tang.... som enhver anden labber kastede hun sig i bølgerne. Vi har ikke været ved vandet siden hun var helt lille (hun er 6 mdr nu) fordi hun spiste muslinger og tang dengang. Det gjorde hun desværre også denne gang selv om jeg havde masser af godbidder med :cry:

 

Så på vej tilbage til bilen kastede hun op over 10 gange i store krampebevægelser :cry:. Kørte forbi dyrlægen på vej hjem (ikke vores egen) og hun sagde at vi skulle tage hjem med hende og kun give hende lidt kogt ris i aften.

 

Øv hvor er jeg bange :megaked:

 

Din hund har fået saltvand i så store mængder at kroppen siger fra, det er en helt naturlig reaktion, og en forsvarsmekanisme at hunden kaster op på den måde:-D

 

Sørg for hunden har frisk vand resten af dagen, og du kan sagtens give den almindelig aftensmad:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mette1107

Tak skal I have :-)!

 

Har først kunnet komme til computeren nu, og det går gudskelov allerede bedre med hende! Vi følger hende i haven da hun ellers æder alt inden for rækkevidde, græs, grene mm.! Hun har ikke fået noget normalt foder, godbidder eller tyggeben resten af dagen. Men har givet hende kogt ris her for en time siden som heldigvis er blevet nede i mavsen :blink:

 

Hun har sovet næsten hele dagen, men der er heldigvis ingen diaré, hun har kun tisset. Hun har kun kastet op én gang herhjemme men har "hostet" hele dagen, men tror pokker hvis hun er irriteret i svælget...

 

Men hvor når man dog at blive bekymret.... :shock:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...