Hop til indhold

Royal canin


Gæst Teyla
 Share

Recommended Posts

Eller også er rotterne ved at blive for små:-D

 

Ifølge racestandarden ligger hanner på 50 kg og tæver på 42 kg.

 

Mere sporty - eller for fede :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
:oops: alle har rynker når de ligger ned :mrgreen:

 

 

 

(nej hun er lækker :hjerte:)

 

Tak:-)

 

Tanten så Mille i april/maj hvor hun havde lidt vinter spæk på, som Tanten bemærkede, hvilket hun havde ret i:-D

Men når Mille vejer 44 kg er hun altså ikke fed:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om du vil kalde min hund fed, på det her billede, hvor hun altså vejer 44 kg:-D

[ATTACH]14713[/ATTACH]

 

Korrekt da jeg så din hund live var den fed :-D og jeg kan ikke bedømme et billed hvor hunden ligger ned, så det vil jeg ikke kommentere.

 

Med 44 kg er man jo stadig ikke i gigant-klassen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Korrekt da jeg så din hund live var den fed :-D og jeg kan ikke bedømme et billed hvor hunden ligger ned, så det vil jeg ikke kommentere.

 

Med 44 kg er man jo stadig ikke i gigant-klassen.

 

Nej det har jeg skam heller ikke påstået:-)

 

Hvornår er de fede og hvornår er de overvægtige:hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Pjat, øget aktivitet og mindre mad, det var ikke svært:-D

 

Min egen gamle tæve sloges jeg meget med - hun havde yo-yo-vægt - og det fik jeg først styr på da hendes lever/nyreubalance blev rettet.

 

Så er hunden først blevet lidt for "hyggelig" at se på kan det være svært at få det af igen på trods af mere motion og mindre mad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
Min egen gamle tæve sloges jeg meget med - hun havde yo-yo-vægt - og det fik jeg først styr på da hendes lever/nyreubalance blev rettet.

 

Så er hunden først blevet lidt for "hyggelig" at se på kan det være svært at få det af igen på trods af mere motion og mindre mad.

 

Jamen jeg kender det skam godt, Freja´s vægt er hammer svær at styre, og hun vejer oftest 5 kg for meget, men Mille er nem, for hun har krudt i røven, så det er bare skoene på og i gang:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Jamen jeg kender det skam godt, Freja´s vægt er hammer svær at styre, og hun vejer oftest 5 kg for meget, men Mille er nem, for hun har krudt i røven, så det er bare skoene på og i gang:-D

 

hunden er død, så jeg gider ikke løbe med den ;-) Og så tror jeg du overså det med balancerne - der var nemlig rimeligt styr på vægten da der kom styr på dem :-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mulline
hunden er død, så jeg gider ikke løbe med den ;-) Og så tror jeg du overså det med balancerne - der var nemlig rimeligt styr på vægten da der kom styr på dem :-)

 

Det var nu heller ikke dig, jeg mente skulle have skoene på, men mig:-)

 

Jeg overså ikke det med balancerne, hun har fået taget blodprøver hos dyrlægen og de viste ikke noget unormalt, men hun har fået gigt og skal motioneres så det ikke belaster leddene:-) og så har hun bare aldrig haft det helt store aktivitets niveau:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Det var nu heller ikke dig, jeg mente skulle have skoene på, men mig:-)

 

Jeg overså ikke det med balancerne, hun har fået taget blodprøver hos dyrlægen og de viste ikke noget unormalt, men hun har fået gigt og skal motioneres så det ikke belaster leddene:-) og så har hun bare aldrig haft det helt store aktivitets niveau:-)

 

God tur til jer så :-D

 

balancerne var nu bare egen erfaring med egen hund ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...