Hop til indhold

Kæmpe løvebabyer


kennel-lowchen
 Share

Recommended Posts

Så er der en update på kæmpebabyerne :mrgreen:

De er stadig kæmpe.. Bliver 4 uger i morgen og vejer 1.2-1.5 kg (det er hvad en pænt stor løvebaby plejer at veje 10 uger gammel)..

De er allevejne nu... og ved hvor foderet er, og ved hvordan man bruger hundelemmene ud til... De kommer når man kalder..og de eeeeelllllsker mennesker...og selvfølgelig alle tanterne og onklerne..

 

Her kommer lidt billeder:

Først af Gaia, dernæst Athena...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 113
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Hvor er de altså bare vildt søde

- men de er godt nok liiiidt buttede i det :mrgreen:

 

Jeg er stadig helt vil med Athena og Pandora....GODT at jeg nu har fyldt op med løver, for ellers kunne der da godt have været smuttet et par små buttede babyer med hjem i transportkasserne:engel:

Buttede??:shock: Det er muskler det hele :engel:

 

Du kan sagtens have et par stykker til :slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

De er godt nok lækre ... jeg er temmelig ret meget vild med Olymphias udtryk :hjerte:
Hun har også det bedste hovede/udtryk... Faktisk er det det kuld med de bedste hoveder... Ikke for lange og ikke for korte snuder.. Gode stop..Dejligt lavt ansatte ører.. Godt placerede øjne...

Jeg er spændt på hvordan de udvikler sig....

2 af dem bliver typemæssig og plesmæssig som Heartbeat..de 2 andre som Domino i type og pels...

Link til indlæg
Del på andre sites

Selvfølgelig :engel: Du skal jo bombarderes med løveklippede løver så du bliver nødt til at få Oskar klippet også..Inden han får et traume over hvor smuk hans storebror er :mrgreen:

 

Oskar synes selv at han er meget meget fin og lækker :cool:

- Til gengæld er han rigtig glad for at hænge i storebrors manke

 

Nej - Oskar beholder frisuren, for ellers kan jeg jo heller ikke kende forskel på dem :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har også det bedste hovede/udtryk... Faktisk er det det kuld med de bedste hoveder... Ikke for lange og ikke for korte snuder.. Gode stop..Dejligt lavt ansatte ører.. Godt placerede øjne...

Jeg er spændt på hvordan de udvikler sig....

2 af dem bliver typemæssig og plesmæssig som Heartbeat..de 2 andre som Domino i type og pels...

 

Det er lidt morsomt at hun er den med det bedste hovede ... jeg kan jo faktisk slet ikke se sådan noget ... jeg ville være den værste dommer i hele verden :mrgreen:

 

Det med pelsen ... hvem af dem bliver lissom Bobo - det er jo ham som at der er forbilledet ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ville ikke turde gøre det ... jeg tror personligt ikke, at Janni er bleg for at ryste både alle personer og biler inden I smutter ...

 

Hmm - hvis hun også ryster biler må jeg nok hellere lade være - det kan jo ikke nytte at hun smadre sin ryg før jeg får overtalt manden til at vi behøver bare en enkelt lille løve mere...:engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Det er lidt morsomt at hun er den med det bedste hovede ... jeg kan jo faktisk slet ikke se sådan noget ... jeg ville være den værste dommer i hele verden :mrgreen:

 

Det med pelsen ... hvem af dem bliver lissom Bobo - det er jo ham som at der er forbilledet ...

Du tror du ikke ved noget... Men det passer ikke :mrgreen:

Dem der bliver som Heartbeat bliver som Bobo.. Pelsmæssig og typemæssigt.. Athena og Olymphia....

Her forresten et par billeder af Heartbeat taget igår.. Man kan godt se hvem der er hans far :klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Du tror du ikke ved noget... Men det passer ikke :mrgreen:

Dem der bliver som Heartbeat bliver som Bobo.. Pelsmæssig og typemæssigt.. Athena og Olymphia....

Her forresten et par billeder af Heartbeat taget igår.. Man kan godt se hvem der er hans far :klap:

 

Holddafast der er sket noget med ham :hjerte: ... så mangler vi bare, at ståhåret på ryggen af ham lægger sig :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...