Hop til indhold

Hunde er ikke dumme


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg sidder og kæler med Baldur, men midt i det hele forstyrres idyllen af at Luna begynder at stå og kradse i sit bur, og det larmer helt vildt. Så jeg er nødt til at afbryde kæleriet, for at forhindre Luna i at splitte sit bur ad (hun er ikke inde i det).

 

Baldur sidder lige og tænker lidt over det der med at hans nussetur stopper fordi den møgunge larmer, og efter at have tænkt over det i et halvt minuts tid, så begynder han at grave i sofahjørnet... Det virkede jo for Luna, og ja, ganske rigtig det virker også for Baldur, så nu er det igen ham der har opmærksomheden :lol:

 

Det var så tydeligt at se, at han bare forsøgte at få min opmærksomhed tilbage, så snart jeg gik tilbage til ham, så holdt han op med at grave, og var igen klar til at nusse :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Rent faktisk forsatte de lidt med at skiftes til at lave ballade, indtil det langt om længe gik op for mig, at jeg måske skulle rykke fra hjørnet af sofaen til midten, så de begge kunne ligge op ad mig. Og så kom de begge og lagde sig, og idyllen var genoprettet :-D

 

Så problemet var bare, at jeg sad så kun én af dem kun putte ad gangen :lol:

 

Så negativ opmærksomhed er igen bedre end ingen opmærksomhed :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Og du tror Luna skal sove på gulvet :blink:, hvor er de dejlige!

 

I naturen uddeles sovepladser vel efter "først til mølle princippet" samt hvem der er mest smart til at få de andre lokket væk fra hvor de gerne vil sove, og så er der vist ingen tvivl om hvem der kommer til at sove hjemme på gulvet hos os... Og jeg kan ikke en gang bare sige "jamen, jeg er stærkest" :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...