Hop til indhold

Til Frigga - Dogs today

Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg har også "Your Dog" herhjemme. Forskellen er, at Dogs Today synes jeg har mere tekst og lange artikler, og fokus på adfærd og sygdomme. Your Dog har flere billeder, en del gode brevkasser og så produkttests.

Bare for ikke at ødelægge den oprindelige tråd helt :blink:

Kan du anbefale Dogs Today?

Og jeg vil gerne have en kopi af artiklen :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, den tråd har jeg slet ikke set :D Sad bare og kiggede gamle tråde igennem for at se om der var noget med ulemper og fordele ved at have to hunde, så det var rent tilfælde :)

Jeg er desværre syg i dag, så har ikke fået scannet artiklen ind på arbejdet.

Altså det er ikke et af de mere "populistiske" blade med glossede sider og reklamer. Det er som sagt mere adfærd og sygdomme på i alt 130 sider. For en novice som mig (der ikke engang har fået hund endnu) er den måske lidt for faglig, men der er spændende artikler.

Skal jeg se om jeg kan scanne hele bladet ind til dig? Ellers kan jeg også sende det til dig med posten?

Link til indlæg
Del på andre sites

Hov, den tråd har jeg slet ikke set :D Sad bare og kiggede gamle tråde igennem for at se om der var noget med ulemper og fordele ved at have to hunde, så det var rent tilfælde :)

Jeg er desværre syg i dag, så har ikke fået scannet artiklen ind på arbejdet.

Altså det er ikke et af de mere "populistiske" blade med glossede sider og reklamer. Det er som sagt mere adfærd og sygdomme på i alt 130 sider. For en novice som mig (der ikke engang har fået hund endnu) er den måske lidt for faglig, men der er spændende artikler.

Skal jeg se om jeg kan scanne hele bladet ind til dig? Ellers kan jeg også sende det til dig med posten?

Det må du meget gerne, så jeg kan se om det er et blad jeg skal til at abonerer på :-D

Link til indlæg
Del på andre sites