Hop til indhold

Hej hej


Trei
 Share

Recommended Posts

Så har jeg fundet herind og vil lige sige pænt hej til jer allesammen. :D

 

Jeg er så heldig at dele hjem med Ozzie, som er en herlig schæfer-tøs på 3 år... øh, hihi, så ved jeg allerede ikke hvad jeg mere skal skrive. :lol: Men jeg glæder mig i hvert fald til at kigge lidt mere rundt herinde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Mange tak for velkomsten. :D

 

Ja, jeg havde vist en mindre sammensmeltning, det kan jo ske. :lol:

 

Jeg går ikke til noget decideret træning med hende, men træner en del selv, det går meget i forskellige sjove tricks og "cirkuskunster" samt næsearbejde som hun virkelig er glad for.

 

Det er vist lettere at skrive hvad vi ikke laver sammen. :lol: Vi laver alt muligt sammen, hvem sagde hunde-tosset. :lol: Vi bor i Østjylland... ikke for langt fra masser af grønne områder hvor vi (især Ozzie) dagligt strækker ud. Det kan godt være der står schæfer på stambogen, men der er muligvis lidt kænguru iblandet, så det er vigtigt at få hoppet lidt rundt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anne-marie
Mange tak for velkomsten. :D

 

Ja, jeg havde vist en mindre sammensmeltning, det kan jo ske. :lol:

 

Jeg går ikke til noget decideret træning med hende, men træner en del selv, det går meget i forskellige sjove tricks og "cirkuskunster" samt næsearbejde som hun virkelig er glad for.

 

Det er vist lettere at skrive hvad vi ikke laver sammen. :lol: Vi laver alt muligt sammen, hvem sagde hunde-tosset. :lol: Vi bor i Østjylland... ikke for langt fra masser af grønne områder hvor vi (især Ozzie) dagligt strækker ud. Det kan godt være der står schæfer på stambogen, men der er muligvis lidt kænguru iblandet, så det er vigtigt at få hoppet lidt rundt.

 

Se hvor du kan skrive og karma har du allerede fået :lol:

 

Østjylland er et fantastisk dejligt sted at bo og schæfere er skønne, jeg har selv haft en + 2 kuld, men det er længe siden, dejlige hunde :oops:

 

Schæfer og kænguro , en god blandign :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...