Hop til indhold

Artikler om foder


Aslan
 Share

Recommended Posts

Nu da foder er en stor stor verden........ og der er skrevet en masse ting om foder, tænker jeg at vi kan poste links til arktikler på nettet og navne på bøger der er værd at læse og hvad man nu ellers kan finde af informationer :blink:

 

 

 

På forhånd tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Priceman
Nu da foder er en stor stor verden........ og der er skrevet en masse ting om foder, tænker jeg at vi kan poste links til arktikler på nettet og navne på bøger der er værd at læse og hvad man nu ellers kan finde af informationer :blink:

 

 

 

På forhånd tak :-D

 

Jeg ville da være et skarn hvis jeg ikke ville fremhæve de udemærkede informationer jeg har samlet her.

 

http://www.priceman.dk/6317230

 

Det er basisviden for at lære omkring fødevarer og foder.

Link til indlæg
Del på andre sites

Vidste ikke lige hvor jeg skulle poste det jeg nu vil skrive, men det er yderst vigtigt!!!!

 

Jeg skriver lige hvad jeg skrev i en mail til AROVIT petfood for en time siden:

 

Til Erik Jeppesen (ej"arovit.dk)

 

Jeg har to hunde som lever af tørkost fra gode firmaer. Dog blander jeg sommetider vådkost i for at gøre maden mere delikat. Jeg har ind i mellem og igennem længere tid iblandet TOPPY pate med oksekød fra Netto, som I leverer. Dette produkt synes hundene godt om, og når de er glade er jeg det også....ind til idag!!

Fundet af nogle lyseblå plastikstykker i maden, som jeg har vedlagt billede af, gør mig gal og irriteret og jeg funderer virkelig på hunde og kattes ve og vel når det drejer sig om foder fra NOGLE af producenterne!

Jeg opdagede det fordi jeg moser pateen ud med gaffel i tørfoderet, men det er der mange der ikke gør. Jeg har ikke gjort det hele tiden og tænker på, hvor meget plastik de egenligt har indtaget uden at jeg ved af det!

Jeg tror nemlig ikke at dette bæger er det eneste der indeholder fremmedelementer som ikke er hjemmehørende i dyremaver.

 

Under den "filosofiske" del af Jeres hjemmeside skriver I : " We`re your partner, because we`re their partners - for life " Ja, det er ikke sikkert at disse liv varer så længe!

Plastikken er fundet i en af nok mange bægre under : TOPPY pate med oksekød, nummer 08.09.11 62 41031 208R744675 1914.

 

Jeg finder andre "delikate ´" madvaner til mine hunde fremover, og dette her bliver videregivet.

Med venlig hilsen Connie Sonne

 

Hold øje med, hvad der er i dåserne - ligemeget hvad mærke. Fandt lige noget på en amerikansk webside om en, der fandt plastik på samme måde som jeg, bare i et andet produkt !! Dette her er IKKE enestående.

 

Hilsner Connie

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...