Hop til indhold

Vestfolden den 25. oktober 2009 ?


FOX
 Share

Recommended Posts

Så kom vi hjem for en time siden ca. og Møffe har bare været stendød. Jeg satte ham ind i bilen og gik over for at sige farvel Han skulle liiiige holde øje med mig. Men så snart jeg satte mig ind i bilen lagde han sig ned og sov hele vejen hjem :mrgreen:

 

Da vi var hjemme, skulle han liiiige se, om han ikke kunne tigge lidt mad og det ikke engang særlig ihærdigt... Men så lagde han sig også ind under bordet og har sovet siden :sove:

 

Jeg tror han hyggede sig gevaldigt, selvom han ikke fik leget så meget, som han havde håbet på at kunne, det blev vist mest opfordring til leg fra hans side (stakkels kræ :ae:). Men han fik både mad og godbidder og masser af kæl og så fik han spurtet rundt for sig selv :mrgreen:

 

Ville egentlig bare lige sige tak for en super hyggelig dag :kys: Og Mulline, din kage smagte altså godt :mums: Håber også I nød græskarmuffins :mums: Glemte desværre at tage Holger med, det var ham der leverede græskar til muffinsne... Men han mener ikke, at I skal gå helt glip af ham, så han synes, at jeg skal sætte et billed ind, eller 2 :mrgreen:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

[ATTACH]15609[/ATTACH]

 

[ATTACH]15607[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 132
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

By the way - Priceman? Jeg så, at du fik taget nogle billeder - du loader dem op her på forum, gør du ikk'? Bebe?:engel:

 

Vi er lige kommet hjem, og priceman er i gang med billederne, så de kommer :-D

 

Tak for et hyggeligt træf:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejjh det der ville Buddha have elsket: hvid hund kommer - sort hund går! Det er livet - regnvejr og jord :mums:

 

Sikke nogle flotte hunde! Vi kommer den 22. og så blir Møffe møflet af Buddha, det er jeg sikker på (så længe han bare gider lege helt op i bærret på vores, for det der fangeleg, det synes han er ret frustrerende :lol:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ejjh det der ville Buddha have elsket: hvid hund kommer - sort hund går! Det er livet - regnvejr og jord :mums:

 

Sikke nogle flotte hunde! Vi kommer den 22. og så blir Møffe møflet af Buddha, det er jeg sikker på (så længe han bare gider lege helt op i bærret på vores, for det der fangeleg, det synes han er ret frustrerende :lol:)

 

YES! Det er Møffe bare med på! Han er en meget alsidig hund, men han synes altså, at det er lidt træls, at alle hunde, uanset størrelse, synes at være hurtigere end ham - så han foretrækker den tætte kamp :cool:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hahah, trods det er lidt utydeligt så tror jeg at det første billed er et total lalleglad billed :5up:

 

 

Øhh kan slet ikke huske, hvad vi gik og snakkede om :oops: Men det er mig og Pricemann på vej hen til min mand (han var fotograf) Pricemann var så sød at hjælpe mig med min slædehund af en schæfer ......

Link til indlæg
Del på andre sites

Øhh kan slet ikke huske, hvad vi gik og snakkede om :oops: Men det er mig og Pricemann på vej hen til min mand (han var fotograf) Pricemann var så sød at hjælpe mig med min slædehund af en schæfer ......

 

Kigger man rigtigt godt på billederne, kan man se at en schæfer er stærkere end 2 rotter:mrgreen::mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Kigger man rigtigt godt på billederne, kan man se at en schæfer er stærkere end 2 rotter:mrgreen::mrgreen:

 

:mrgreen: ja, eller også har rotterne mere respekt for den anden ende end snoren end Alto havde:engel: (tror forøvrigt at da billedet blev taget havde han fået øje på FAR - der stod med kameraet - så Pricemann må ikke drilles :blink:)

Link til indlæg
Del på andre sites

:mrgreen: ja, eller også har rotterne mere respekt for den anden ende end snoren end Alto havde:engel: (tror forøvrigt at da billedet blev taget havde han fået øje på FAR - der stod med kameraet - så Pricemann må ikke drilles :blink:)

 

Det kunne jeg da aldrig finde på :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...