Hop til indhold

Erfaringer med kennel

Gæst Hamborg
 Share

Recommended Posts

Gæst Hamborg

Hej..

Jeg ville blot høre, om der er nogen, der har erfaringer med Sandbjergvejens hundecenter?

På forhånd tak

Link til indlæg
Del på andre sites

Så for søren, så sprang jeg lige ud af tråden, fordi du skrev Sandbjergvejens Hundecenter - det er kenlens pension :blink: Men så fandt jeg lige ud af, at du har lagt tråden i "berner sennen"-foraet og så måtte det jo være kennelen, du spørger til? Den hedder Kennel Hansennen's :-D

Der er en hund derfra i den park jeg går i. Overordnet set, er han en super dejlig hund, rolig og kælen! :-D

Dog har han en liiiille last. Når han møder fremmede personer, kan han finde på at byde ind til hyggestunder og så med ét markere ud efter én, dog uden at ramme! Det har jeg oplevet uden at være advaret - ikke rart! Og ejeren undskyldte da også mange gange og fortalte at han ikke havde gjort det i laaang tid - men det var ikke første gang.

Men alt i alt en dejlig hund, som er rigtig højt elsket af familien :-D Og madglad :engel:

Derudover har jeg kun hørt ros om kennelen :-D Så denne hund er nok en engænger derfra.

Link til indlæg
Del på andre sites