Hop til indhold

Det var det 3. møde med Anders


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Gæst Dogue1

Vi mødtes på den store plæne igen, men gik hjem til os og fik lidt kaffe medens hundene hyggede sig i haven. Anders var lige rundt og smage på nogle af Lexus' kødben og knudeben. Det gik rigtig godt, og Lille anders er ved at blive mere modig nu:5up::-D

 

Her er lidt billeder fra i dag...Det meste gik op i at spise ben.....

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99

ahh.. der blev også løbet en del efter hinanden.. de er godt nok blevet gode til, at mødes og anders er slet ikke så bange mere.. det er skam helt dejligt at se.. på trods af der var lidt uenighed om hvis kødben det egentligt var.. :P

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
ahh.. der blev også løbet en del efter hinanden.. de er godt nok blevet gode til, at mødes og anders er slet ikke så bange mere.. det er skam helt dejligt at se.. på trods af der var lidt uenighed om hvis kødben det egentligt var.. :P

Tja, lidt ueninge var de. Men Anders fik da de ben han ville...lige bort set fra de to vi tog fra dem:lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Lidt sjovt at det var Anders der jagtede Lexus rundt i haven:lol::lol::lol:

 

ja det var sgu sjovt.. men tror hans syns det var sjovt hehe.. de så iværtilfald ud til, at hygge sig.. :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Jo, det var han, se bare på billede nr. 3, der stikker Lexus tungen frem lige parat til at smage på Anders! :shock::skraek:

 

tror faktisk bare, at det er fordi den stakkels lexus er så forpustet, efter at flygte fra Anders! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Jørgen Larsen
Om anders på noget tidspunkt var i fare fra den farlige blodtørstige røde hund vil jeg lade andre om at vudere:blink:

Synes det er mere synd at Anders lige skulle nedlægge den store røde hund :megaked: ( billede 5 ) 2 indlæg

det er vist Anders der er den blodtørstige af de to :evil:

Anders burde have mundkurv og kvælerhalsbånd på og absolut i en solid lænke sådant en lille dræberhund :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1

Jeg kan vel lige så godt forsætte i denne tråd. Vi have igen, igen en hyggelig aften med Anders og Unknown99+kærsten...

 

Anders, lexus og Gizmo hyggede sig sammen:lol: Anders fik enda lov til at "låne" lexus' grandkogle:lun::lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Første gang jeg mødte en DdB flåede jeg Petrine op fra gaden, den var godt nok i snor, men den er jo enorm, fjæset, munden, savlet, størrelsen, uha, jeg tilstår at jeg stadig synes de ser vildt farlige ud, men Petrine endte med at blive vendinde med den DdB vi mødte.

 

Er det generelt de er så venlige (eller skal jeg fortsætte med at flygte når jeg ser en :oops:)? Petrine er en ægte kælling overfor sin DdB-veninde, som finder sig i alt og lidt til.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Første gang jeg mødte en DdB flåede jeg Petrine op fra gaden, den var godt nok i snor, men den er jo enorm, fjæset, munden, savlet, størrelsen, uha, jeg tilstår at jeg stadig synes de ser vildt farlige ud, men Petrine endte med at blive vendinde med den DdB vi mødte.

 

Er det generelt de er så venlige (eller skal jeg fortsætte med at flygte når jeg ser en :oops:)? Petrine er en ægte kælling overfor sin DdB-veninde, som finder sig i alt og lidt til.

De er generelt MEGET tålmodige, venlige og finder sig i utrolig meget fra andre hunde:-D Jeg mener ikke der er grund til ligefrem at flygte, i jo en i irl som er go. Har du mødt en som er mindre god?

Redigeret af Dogue1
Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
Satser på du har ret og vil prøve ikke at dømme på udseendet fremover :-D

Jeg kan jo ikke sige om der skulle være en der er aggresiv. Jeg kan kun sige at jeg vil ikke have noget problem med at lade lexus gå sammen med alle de DdB'r jeg kender om det er hanhunde eller tæver er et fedt. Ingen af dem er aggresive, og jeg kender mange:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal nok lade være med at kaste Petrine i gabet på alle dem vi møder (ikke så mange) - det er bare irriterende at de har udseendet så meget 'imod' sig, jeg er vel næppe den eneste der synes de ser lidt bidske ud ;-) kan først se det smukke i dem efter jeg har lært en at kende (afslørede vist at jeg er fordomsfuld så det basker her :oops:)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Dogue1
tak for en hyggelig aften igår... :D Anders gik bare ud som et lys da vi kom hjem... :D

Selv tak!!:-D Tror da fan'n han gik kold. Først en tur til stranden og så op til os:lol::lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Skal nok lade være med at kaste Petrine i gabet på alle dem vi møder (ikke så mange) - det er bare irriterende at de har udseendet så meget 'imod' sig, jeg er vel næppe den eneste der synes de ser lidt bidske ud ;-) kan først se det smukke i dem efter jeg har lært en at kende (afslørede vist at jeg er fordomsfuld så det basker her :oops:)

 

 

Naah, det kan godt være du ikke er det. Men jeg har det faktisk lige omvendt.

 

Det er dog sikkert fordi jeg før jeg faktisk mødte nogen irl kun "kendte" Lexus og Leroy herindefra, og sådan umiddelbart virker de jo ret fredelige :lol:

 

Jeg æælsker deres fjæs, og det viruelle bekendtskab jeg har med dem, gør nu at jeg kaster mig frående over dem jeg møder på gaden :oops:

Mig: Neeeeejjj, det er jo en DdB, må jeg ikke gerne nusse/kramme/kysse den halvdød. :mrgreen:

De fleste ejere: Guud, der er ikke mange der ved hvad det er for en race, jo self må du det, h*n er så fredelig og rolig. :hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...