Hop til indhold

Leo & Louie

Lille Louie
 Share

Recommended Posts

Så har også Louie fået sin helt egen Leo. En fin orange én. Jeg købte den store, for jeg synes den lille så meget lille ud - og jeg vil gerne ha' at han kan bruge laaaaaaaang tid med den (til alene hjemme).

Men nu er jeg blevet i tvivl om den er for stor. Vi har lige prøvet med hans almindelige tørfoder i den, og det ryger jo ud bare han triller den lidt. Så kunne vi jo bare bruge hans almindelige aktivitetsbold.

Men det er jo heller ikke meningen det bare er hans foder der skal i den.

Hvad putter I i jeres Leo'er?

[media]http://dogtraining.dk/shop/images/orange-100x100.jpg[/media]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariel-j

Jeg bruger faktisk kun foder i Leo'en... Vi startede med den lille, og det fungerede super... Nu er vi dog skiftet over til et andet foder, hvor stykkerne er så store, at den store Leo er nødvendig, da foderet ikke kan komme ud af den lille. Den store er dog en anelse stor til ham, da han har svært ved at kaste med den. Løsningen på det problem blev at sætte et stykke snor i, som han kan hive i, og på den måde vende bunden i vejret.

Den lille var helt fin til Zeus, sålænge foderet var så småt, at det kunne komme ud af den. Så hvis det er for nemt for Louie med den store, så kunne det da være, at I skulle prøve med den lille. Tag evt. et stykke foder med ned i en butik inden du køber den. Det gjorde jeg sidst for at være sikker på, at det kunne komme ud.

Den lille leo med mike

[media]

[/media]

Den store (her er taktikken lidt en anden)

[media]

[/media]
Link til indlæg
Del på andre sites