Hop til indhold

Tulle er blevet væk


Gæst Tutu
 Share

Recommended Posts

Hej alle hundevenner - og det er hovedsageligt i sydsjællands området.

Jeg beder inderligt om hjælp til at finde Tulle som løb væk hjemmefra onsdag d. 7/10 fra Præstøvej 107 med retning nordpå.

 

Er der nogen der har set hende eller evt. fundet hende ville jeg blive inderligt lykkelig hvis I kunne komme med oplysninger.

 

Hun er en Shetland sheepdog/ Islandsk Hyrdehund blanding, 3 farvet, en anelse sky.

 

Skulle nogen have nogle oplysninger kan vi kontaktes på:

60 64 89 63

eller

30844374

 

Hilsen Tulle's mor..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen alle sammen.

Det var rart at høre lidt opbakning fra jer. Og den gode nyhed var så at Tulle fandt hjem efter 24 timer; det havde vi alligevel ikke troet, da det trods alt ikke var hendes eget hjem hun fandt til, men kun et sted hvor hun har været på besøg et par gange. Hvad kan jeg sige; det er dælme godt de vovser er udstyret med sådan nogle super snuder.

Hun havde det godt, men lignede een der havde været helt ude af sig selv, og var meget glad for at vi fandt hende til sidst..

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej igen alle sammen.

Det var rart at høre lidt opbakning fra jer. Og den gode nyhed var så at Tulle fandt hjem efter 24 timer; det havde vi alligevel ikke troet, da det trods alt ikke var hendes eget hjem hun fandt til, men kun et sted hvor hun har været på besøg et par gange. Hvad kan jeg sige; det er dælme godt de vovser er udstyret med sådan nogle super snuder.

Hun havde det godt, men lignede een der havde været helt ude af sig selv, og var meget glad for at vi fandt hende til sidst..

Det er godt at høre at det endte godt det hele :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...