martin Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 hej mit navn er martin. jeg har en alaskan malemut han på 4 mdr og 1 uge , han er lige blivet vaksineret med 4 mdr spørten. og mod kendelhoste som han fik gennem næsen. han blev meget snottede med grøn snot og lidt kendelhoste. har vøret til dyrlægen en uge efter han fik den. dyrelægen fortalte at det ver meget nomalt at når de for den spøte og den i næsen kunne de godt blive lidt syg som reketion . han er sat silver i penselin kur i 1 uge håber det hjælper men mit spørsmål er: han er stade meget snottede men kun klar snot hvad jeg kan se. og nyser rat meget . han bor udenfor i en hundegår der er 14 kvt. i vores forhave hvor han har det hus han kan gå ind i som er et hønsehus for kunne ik finde et der var stor nok. han kan selv bestemme om han vil ind til os i varmen da vi har sat en hundelev i vores hovdedør . gør det noget at han er ude det meste af dagen og aften for han bruger meget tid med at ligge der ude også om natten man han kan jo selv gå ind i varmen til os . tænket at det var moske for koldt for ham . Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Zaz-zaz Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Hvis din hund kan gå ud og ind som den selv vil, så skal den nok komme ind, hvis den fryser og jeg kan garantere dig for, at hvis vores Berner havde samme mulighed som din, så ville den også helst være ude det meste af tiden. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Nollike Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 En malamute er vel nærmest bygget til at være ude også i koldt vejr, så så længe han selv har mulighed for at vælge, behøver du nok ikke være så bekymret Men det er dejligt at du tænker over det :5up:¨ Velkommen til, jeg håber at du bliver og poster nogle billeder af ham? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2009 Jeg ville nok ikke lade hunden være ude så længe den er syg... der er jo minusgrader om natten, og det er kun en lille hvalp (og jeg er nok lidt pylret ). Udover det, ved ikke hvordan malamutter sådan er, men vi blev anbefalet ikke at lade Buddha sove ude, da samojeder i forvejen har tendens til at være meget selvstændige, hvilket kunne medføre at han blev lidt asocial - kun kom ind når det passede ham at være sammen med os osv.. Hvilket jeg ikke tror gør noget godt for træning og så videre. Vi fik i hvert fald at vide at det var en god ide at tvangselske ham lidt :blink: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Så lige dette i et andet indlæg, om at hunden ikke må ligge i træk eller hvor der er fugtigt. http://www.dyrlaegevagten.dk/frame.cfm/cms/id=233/sprog=1/grp=3/menu=9/ Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts