Freudika Skrevet Oktober 12, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2009 Hun piver (en del af hendes ordforråd vi ellers ikke hører meget til) og kan ikke finde ro ... reder seng i et væk ... og har ualmindelig kort lunte - selv for en Bims - så ud af ingenting farer hun ud af sin kasse, hvor hun ligger mest, og gør og gør og gør ... af spøgelser - og sådan har hun været i 2-3 dage nu ... Så fandt jeg på at finde jo lige min kalender frem og kunne se, at det var præcis 2 måneder og 2 uger siden hun gik i løb ... passer det ikke med en tiden for falsk drægtighed? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Jeps hun har fået fantasihvalpe Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Hun piver (en del af hendes ordforråd vi ellers ikke hører meget til) og kan ikke finde ro ... reder seng i et væk ... og har ualmindelig kort lunte - selv for en Bims - så ud af ingenting farer hun ud af sin kasse, hvor hun ligger mest, og gør og gør og gør ... af spøgelser - og sådan har hun været i 2-3 dage nu ... Så fandt jeg på at finde jo lige min kalender frem og kunne se, at det var præcis 2 måneder og 2 uger siden hun gik i løb ... passer det ikke med en tiden for falsk drægtighed? Det lyder i hvert fald sådan. Min gamle hund gjorde det samme. Desuden passede hun også 5-8 bamser og pivedyr, som hun vogtede med sit liv. Hun flyttede dem alle sammen, hver gang hun selv skulle ud. Det var en rimeligt anstrengende tid...... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Bimsen er ingenting i forhold til, hvordan Tullen var ... men jeg har da været lidt bekymret for hende, netop fordi hun piver - og det ellers ikke er en del af hendes daglige ordforråd ... Hun passer ikke bamser og pivdyr ... og finder ikke flere sokker end hun plejer ;D Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Oskar-løwen Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Bimsen er ingenting i forhold til, hvordan Tullen var ... men jeg har da været lidt bekymret for hende, netop fordi hun piver - og det ellers ikke er en del af hendes daglige ordforråd ... Hun passer ikke bamser og pivdyr ... og finder ikke flere sokker end hun plejer ;D Ja, piveriet er ikke så rart...man ved jo ikke helt, hvad det skyldes - men hvis hun stadig kan finde sokker, så er den nok ikke helt gal:lol: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
JeanetteH Besvaret Oktober 12, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 Jo falsk drægtighed ville være mit bud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Oktober 12, 2009 Forfatter Rapporter Share Besvaret Oktober 12, 2009 I øvrigt tar jeg til kbh i morgen aften - og efterlader pivdyrene (aka Bimse og Tulle) i jydelandet sammen med husbonden ... det tror jeg han blir glad for Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Any Besvaret Oktober 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2009 Jodie opfører sig på samme måde i øjeblikket. Hun småpiver hele tiden og reder seng. Hun har til gengæld en hvalp (et pivedyr), så det er tydeligt at det er fordi hun har usynlige hvalpe. Pivedyret bliver båret med rundt alle steder, men glemmes heldigvis fuldstændig når vi træner eller går tur Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts