Gæst Tinka Skrevet Marts 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Marts 4, 2008 Hej Alle.. Jeg hedder Mira, jeg er 15 år og har 2 hunde. Derudover 12 kaniner. Min ældste hund hedder Tinka, hun er næsten 6 år. Da hun var yngre har hun gået til agility og lydighed, men nu er det kun hygge træning herhjemme Min anden hun er Tinkas hvalp, hun er født den 23 dec o7 hvilket gør hende 10½ uge ca Hun er en dejlig livlig hvalp med krudt i måsen ! Jeg overvejer både Agility og Jagt træning med hende Da hun er født lille juleaften hedder hun Santa, som i Santaclaus Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
bernerazuro Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Hvor ser de bare dejlige ud Velkommen til Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Freudika Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Dejlige hunde Velkommen til ... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinka Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Hvor ser de bare dejlige ud Velkommen til Tak Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
a9 Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Velkommen, håber du kommer til at føle dig hjemme Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Malene Nielsen Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Hej og velkommen til - dejlige hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Vivi Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Hej og velkommen! Der er også en anden pige herinde der er 15 (mener jeg) og har præcis 2 hunde Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinka Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Hej og velkommen!Der er også en anden pige herinde der er 15 (mener jeg) og har præcis 2 hunde Ej hvor sjovt ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Perlen88 Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Hej Mira velkommen til. Og lækre hunde, de ser dejlige ud Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Trei Besvaret Marts 4, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 4, 2008 Hej og velkommen til fra en anden nybegynder Sikke to skønne hunde! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gryn Besvaret Marts 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2008 Hej og velkommen. Dejligt med lidt ungdom her inde. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinka Besvaret Marts 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2008 Hej og velkommen. Dejligt med lidt ungdom her inde. Hehe ;P Jeg er på en del andre foraer også, ´synes ofte dem med mere "voksne" mennesker er mere seriøse end de andre, folk farer bare i munden på hinanden ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Lul Besvaret Marts 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2008 Hej Mira .. Jeg kan jo ikke rigtig sige Velkommen til, da jeg er nyere end dig her på forum Men dine to vuffere er godt nok dejlige ! *smelte* Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Tinka Besvaret Marts 5, 2008 Rapporter Share Besvaret Marts 5, 2008 Hej Mira .. Jeg kan jo ikke rigtig sige Velkommen til, da jeg er nyere end dig her på forum Men dine to vuffere er godt nok dejlige ! *smelte* Hehe takker, og Velkommen til dig da så ! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts