Hop til indhold

How i met your mother


Gæst Chaddin
 Share

Recommended Posts

Gæst Chaddin

Er der andre end mig der elsker den serie? :-)

 

Jeg synes i hvert fald at den er fantastisk og morsom og jeg kan klart anbefale den :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Mie med Laika

Jeg kan bestemt også tilslutte mig at det er en super serie :5up:

Synes det er den fedeste humor ever!

Bare irriterende at tv3 ikke sender de nyeste sæsoner, men bliver ved med at genudsende de gamle...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har set nogle afsnit hist og her og synes, at den er ret sjov. Men bliver den ikke kun sendt på sådan nogle håbløse tidspunkter? :confused: Tidligt om morgenen og sent om aftenen? Der er det altså sjældent, at jeg ser fjernsyn.

 

Jeg synes ikke det er håbløse tidspunkter den ene tid passer nemlig med at jeg lige er kommet hjem fra skole :mrgreen: men tjoo det er vist lidt svært for nogle at nå at se det.. tror jeg

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS

Jeg syntes det er en super god serie, rigtig sjov.

 

Men jeg er bare lidt irriteret over at vi endnu ikke ved hvem det er han finder sammen med, jeg ved godt at det vil afslutte serien, men er bare så nysgerrig, for han bliver ved med at finde sammen med Robin, men vi ved jo godt at de ikke ender sammen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes det er en super god serie, rigtig sjov.

 

Men jeg er bare lidt irriteret over at vi endnu ikke ved hvem det er han finder sammen med, jeg ved godt at det vil afslutte serien, men er bare så nysgerrig, for han bliver ved med at finde sammen med Robin, men vi ved jo godt at de ikke ender sammen.

 

Plus at de sender forskellige afsnit hele tiden som slet ikke er i rækkefølge osv. Det er lidt irriterende. Men iih hvor jeg glæder mig til at finde ud af hvem det er :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst LouiseBS
Plus at de sender forskellige afsnit hele tiden som slet ikke er i rækkefølge osv. Det er lidt irriterende. Men iih hvor jeg glæder mig til at finde ud af hvem det er :-D

 

Jah det er vildt underligt. På et eller andet tidspunkt må de jo ende serien. Så finder vi i hvert fald ud af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Jah det er vildt underligt. På et eller andet tidspunkt må de jo ende serien. Så finder vi i hvert fald ud af det.

 

Medmindre de har en skummel plan om at få os til at tro at der er en slutning så vi bliver ved og ved med at se med på deres kanal og så ender det bare aldrig :skraek:;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg så lige et afsnit her til formiddag, og der siger han på et tidspunkt et eller andet med "your aunt Robin and your uncle Barney". Så det kan ikke være Robin, der er moren, for så ville hun jo ikke blive kaldt for tante Robin. ;-)

 

Nemlig. Men gad vide om det er en helt fremmed person han møder i sidste afsnit eller om det er en man har kendt lidt tid :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...