Gæst Chaddin Skrevet Oktober 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2009 Er der andre end mig der elsker den serie? Jeg synes i hvert fald at den er fantastisk og morsom og jeg kan klart anbefale den :5up: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2009 Her er der et billede af hovedpersonerne: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Anni A Besvaret Oktober 13, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 13, 2009 Nej da, jeg synes også det er en rigtig god serie:-) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Mie med Laika Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Jeg kan bestemt også tilslutte mig at det er en super serie :5up: Synes det er den fedeste humor ever! Bare irriterende at tv3 ikke sender de nyeste sæsoner, men bliver ved med at genudsende de gamle... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Buddha Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Kender den ikke - men tillykke med at du skal have en Eurasier Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Haha min bror har lige købt en bog som Barney Stinson har lavet Den hedder... THE BRO CODE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 14, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 14, 2009 Jeg har set nogle afsnit hist og her og synes, at den er ret sjov. Men bliver den ikke kun sendt på sådan nogle håbløse tidspunkter? Tidligt om morgenen og sent om aftenen? Der er det altså sjældent, at jeg ser fjernsyn. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 15, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 15, 2009 Jeg har set nogle afsnit hist og her og synes, at den er ret sjov. Men bliver den ikke kun sendt på sådan nogle håbløse tidspunkter? Tidligt om morgenen og sent om aftenen? Der er det altså sjældent, at jeg ser fjernsyn. Jeg synes ikke det er håbløse tidspunkter den ene tid passer nemlig med at jeg lige er kommet hjem fra skole men tjoo det er vist lidt svært for nogle at nå at se det.. tror jeg Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LouiseBS Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Jeg syntes det er en super god serie, rigtig sjov. Men jeg er bare lidt irriteret over at vi endnu ikke ved hvem det er han finder sammen med, jeg ved godt at det vil afslutte serien, men er bare så nysgerrig, for han bliver ved med at finde sammen med Robin, men vi ved jo godt at de ikke ender sammen. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Jeg syntes det er en super god serie, rigtig sjov. Men jeg er bare lidt irriteret over at vi endnu ikke ved hvem det er han finder sammen med, jeg ved godt at det vil afslutte serien, men er bare så nysgerrig, for han bliver ved med at finde sammen med Robin, men vi ved jo godt at de ikke ender sammen. Plus at de sender forskellige afsnit hele tiden som slet ikke er i rækkefølge osv. Det er lidt irriterende. Men iih hvor jeg glæder mig til at finde ud af hvem det er Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst LouiseBS Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Plus at de sender forskellige afsnit hele tiden som slet ikke er i rækkefølge osv. Det er lidt irriterende. Men iih hvor jeg glæder mig til at finde ud af hvem det er Jah det er vildt underligt. På et eller andet tidspunkt må de jo ende serien. Så finder vi i hvert fald ud af det. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 16, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 16, 2009 Jah det er vildt underligt. På et eller andet tidspunkt må de jo ende serien. Så finder vi i hvert fald ud af det. Medmindre de har en skummel plan om at få os til at tro at der er en slutning så vi bliver ved og ved med at se med på deres kanal og så ender det bare aldrig Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2009 Jeg så lige et afsnit her til formiddag, og der siger han på et tidspunkt et eller andet med "your aunt Robin and your uncle Barney". Så det kan ikke være Robin, der er moren, for så ville hun jo ikke blive kaldt for tante Robin. Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret Oktober 18, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 18, 2009 Jeg så lige et afsnit her til formiddag, og der siger han på et tidspunkt et eller andet med "your aunt Robin and your uncle Barney". Så det kan ikke være Robin, der er moren, for så ville hun jo ikke blive kaldt for tante Robin. Nemlig. Men gad vide om det er en helt fremmed person han møder i sidste afsnit eller om det er en man har kendt lidt tid :hmm: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Chaddin Besvaret November 1, 2009 Rapporter Share Besvaret November 1, 2009 Verdens fedeste t-shirt: http://www.cafepress.com/+suit_up_ringer_t,237198466 Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts