Gæst xena Skrevet Oktober 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2009 Min lille hund tror hun har fået hvalpe...... Det er nu 2 små killinger som mistede deres mor for tidligt så vi tog dem til os og ville flaske dem op. men men men det klarer Freja - hun har fået mælk i brysterne og passer de små som var de hendes egne. Dygtig hund........... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst mariannaa Besvaret Oktober 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2009 Nåh :hjerte: Har du billeder ? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret Oktober 22, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 22, 2009 Nej hvor kært - men er det godt nok hendes mælk? Når jeg havde rotte-babyer skulle de altid have killingemælk-erstatning, det til hunde var ikke fedt nok. Uanset, så held og lykke med de små! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Ninjamor Besvaret Oktober 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2009 Hvor dejligt! Hvor gamle er killingerne? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Maustique Besvaret Oktober 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2009 Der er altså billede-tvang! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Aslan Besvaret Oktober 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2009 Hvor sødt, jeg ville også mene at man ikke kan poste sådan noget, uden at komme med billeder Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2009 Hvor sødt altså Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
sonja77 Besvaret Oktober 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2009 Hvor kært. :hjerte: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Amanda1996 Besvaret Oktober 23, 2009 Rapporter Share Besvaret Oktober 23, 2009 Billeder PLEASE Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts