Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242522 Ifølge videnskaben har de tilsyneladene:-D http://videnskab.dk/content/dk/sporg_videnskaben/har_dyr_folelser Jeg skal lige advare på det kraftigste om filmen nederest i artiklen..Det er en særdelses blodtørstig Kamphund der bliver nusset af en kat. Alle ved jo at pittbulls slår alt liv indenfor rækkevide ihjel:blink: Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242527 Selvf¢lgelig har de f¢lelser, sp¢rgsmålet er vel kun hvilke dyr der har hvilke f¢lelser. Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242535 Jeg er også helt sikker på at de har følelser. Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242542 Selvfølgelig har de det. Mimi viser da både glæde, kærlighed, omsorg, nysgerrighed, og når hun er ked af det mm. Sikke pragtfuld film :hjerte: Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242558 Jeg vil også mene at det var en unødvendig oplysning, som de selv skriver i artiklen, enhver hundeejer ved at dyr har følelser :blink: Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242590 Jeg er også sikker på at dyr har følelser. Især hunde. Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242626 Altså glæde er en følelse og savn er en følelse, jeg er overbevist om at en hund kan føle glæde, også at katte kan, og heste er vel også glade for at se en. Dyrene ved jo at der nok skal ske noget, og det glæder de sig vel til Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242647 Jeg vil også give dem ret i at hundeejere kender svaret Siger jeg av, så skal Anton med det samme lige sikre sig, at jeg er ok. Så jeg er sikker på, at hunde kan føle kærlighed og omsorg Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242798 Selvfølgelig har de følelser Spørgsmålet er hvor meget de skal "menneskeliggøres" med deres følelser :blink: de er dyr og reagerer/føler derudfra, altså arv, miljø og instinkter og generelt evolutionsmæssig udvikling Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242806 Selvfølgelig har de følelser Spørgsmålet er hvor meget de skal "menneskeliggøres" med deres følelser :blink: de er dyr og reagerer/føler derudfra, altså arv, miljø og instinkter og generelt evolutionsmæssig udvikling ligesom mennesker? :blink: Rapporter
Besvaret Oktober 24, 200916 år comment_242810 ligesom mennesker? :blink: jeg må indrømme at jeg går ud fra at alle mennesker er på det samme sted evolutionsmæssigt :blink: Kan godt se at nogle mennesker måske knne være neanderthalere, cro magnon eller deromkring, men såvidt jeg ved så er de altså uddøde og der vandrer kun homo sapiens sapiens omkring os :hmm: Rapporter