Hop til indhold

Slap dog lige lidt af!!!!


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Jeg var selv ved at starte musikken i går. Kom forbi en have der støder op til en ret befærdet sti. I haven løb en hvalp på knap et halvt år og gøede af alle der kom forbi. Pludselig stormede en ung dame ud af huset og råbte og skreg. Den forbannede møghund skulle bare holde k...

Man undrer sig godt nok over hvad folk forventer sig af en hvalp og hvad grunden er til at de i det hele taget har valgt at få hund.

 

Ja folk gør underlige ting :hmm: og nogen gange har man bare lyst til at ruske dem og råbe ind i hovedet på dem :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu vi er ved åndsvage hundeejere, så har jeg også lige mødt en for lidt siden. Jeg stod og ventede på at macho fik ordnet det han nu skulle (det har vi heldigvis tid til at vente på) og der kom en mand med en puddel og da han får øje på os, løfter han hunden op så han bare har fat i snoren, mens den stakkels hund bare hænger i halsbåndet og sådan går han 4-5 skridt videre inden han så lader hunden falde ned igen. Jeg blev så chokeret over hans opførsel at jeg bare stod med åben mund og sagde intet. Hvad sker der lige for folk?

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det gør i da bare.

 

Jeg har en gang kastet en sten i nakken af en tysk kælling der slog sin hund. Jeg blev så stik hamrende tosset, så tog bare den første og den bedste sten.

 

Ramte du hende med stenen ?:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Milobassen
Jeg var selv ved at starte musikken i går. Kom forbi en have der støder op til en ret befærdet sti. I haven løb en hvalp på knap et halvt år og gøede af alle der kom forbi. Pludselig stormede en ung dame ud af huset og råbte og skreg. Den forbannede møghund skulle bare holde k...

Man undrer sig godt nok over hvad folk forventer sig af en hvalp og hvad grunden er til at de i det hele taget har valgt at få hund.

 

 

Dem, der har have op til min mor mangler da også sans for deres hunde. De kommer aldrig ud at gå. De er konstant lukket ud i haven på beton, også selvom det regner meget. De gør konstant og man kan bare høre ejeren råbe "hold kæft" af dem. Det er da klart at de er rastløse. Det er da enormt kedeligt bare at komme ud i haven en hel dag i lortevejr uden græs at tumle rundt på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Dem, der har have op til min mor mangler da også sans for deres hunde. De kommer aldrig ud at gå. De er konstant lukket ud i haven på beton, også selvom det regner meget. De gør konstant og man kan bare høre ejeren råbe "hold kæft" af dem. Det er da klart at de er rastløse. Det er da enormt kedeligt bare at komme ud i haven en hel dag i lortevejr uden græs at tumle rundt på.

 

Jeg hader bare de der hunde som altid står ude i haven, og aldrig kommer på tur, eller jeg hader deres mennesker :evil:

 

De skulle selv (altså mennesker) stå i flere uger og kun være i huset og haven uden nogen kontakt til noget som helst, mon ikke de ville blive tosset er ikke underligt at de hunde står og gør :confused: fatter bare ikke meningen med at have hund får bare at have den gående i haven og råbe efter :damn: sølle hund synes bare ikke det er værdigt :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...