Hop til indhold

Slap dog lige lidt af!!!!


Gæst Dogue1
 Share

Recommended Posts

Vi er lige kommet ind fra morgen turen.....Vi gik et stykke bag en dame med en samojede hvalp, hver gang den forsøgte at sætte sig for at komme af med nattens last hev hun hvalpen afsted:evil: Mig "undskyld mig, men har du ikke set hvalpen prøver at besørge?" Damen"Jeg er sent på den, og skal skynde mig" Mig " Ja ok, og det er så hundens skyld. Giv den da lige tid til at komme af med det den skal" Damen " Det har jeg ikke tid til, og du skal ike blande dig i min hund" Mig" Næææ det har du selvfølgelig ret i. Ha en dårlig dag bitch... Stakkels hund!":evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
Vi er lige kommet ind fra morgen turen.....Vi gik et stykke bag en dame med en samojede hvalp, hver gang den forsøgte at sætte sig for at komme af med nattens last hev hun hvalpen afsted:evil: Mig "undskyld mig, men har du ikke set hvalpen prøver at besørge?" Damen"Jeg er sent på den, og skal skynde mig" Mig " Ja ok, og det er så hundens skyld. Giv den da lige tid til at komme af med det den skal" Damen " Det har jeg ikke tid til, og du skal ike blande dig i min hund" Mig" Næææ det har du selvfølgelig ret i. Ha en dårlig dag bitch... Stakkels hund!":evil:

 

hvorfor så overhovedet gå med hunde, hvis man ikke vil lade den besørger... :damn:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Læder mor

- godt du turde åbne munden overfor sådan en ....

mon ikke dine ord alligevel giver hende stof til eftertanke her bagefter, det kan man jo bare håbe.

:5up: til dig for at åbne næbet, mange var bare gået forargede forbi med flettet næb.

Link til indlæg
Del på andre sites

Stakkels hund!

 

Godt du sagde noget:blink:

 

Det kan godt være at hun har travlt, men hvorfor skal det gå udover hvalpen?

 

Gad vide om hun er en af dem der bare anskaffer sig en hvalp fordi den er sååå sød og børnene vil sååå gerne have en:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Stakkels hund!

 

Godt du sagde noget:blink:

 

Det kan godt være at hun har travlt, men hvorfor skal det gå udover hvalpen?

 

Gad vide om hun er en af dem der bare anskaffer sig en hvalp fordi den er sååå sød og børnene vil sååå gerne have en:stupid:

 

Eller også er hun måske ikke den der plejer at skulle lufte hunden, men har måtte påtage sig det i dag..

 

Der kan være mange årsager, men uanset hvad så virker det ubetænksomt ikke at lade hvalpen rense sig

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det er mget ubetænksomt....Jeg maler lige fanden på vægen..

Hvalpen har ikke fået gjort det den skulle inden den sansynligvis skal være alene...Den besørger inden, og gør rent efter sig, det giver tynd mave og den besørger igen....Hele huset lugt af alt anden end ny lavet mad. Mor kommer hjem straffer hunden måske ved at køre snuden igennem det den har lavet føj slemme hvalp, til dr. pga diare, en dejlig regning.. Alt det bare fordi hun er en dum gås der er kommet sent op... :hmm:Måske jeg skulle dognap hvalpen:slem::slem: og finde en på hf der ville gi' den et godt liv:slem:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010

Uhhhh hvor kan jeg blive sur over sådan noget... Så var det jo næsten bedre at hvalpen var blevet lukket ud i haven alt imens at hun skulle pudre sig op til at gå på arbejde... så havde den trods alt tid til at komme af med lidt af hvert:cry:...

 

Jeg gad nok vide hvorfra hun har fået DEN samojed, jeg kender jo de fleste DKK opdrættere af samojeder her i Danmark, og jeg VED at de fleste ville tage sådan noget MEGET alvorligt!!!!

 

 

Jeg synes det er skrækkeligt at nogle opfører sig sådan... Men tror desværre at der er flere og flere som holder hund på den måde... Hunden er ikke en hund mere men et symbol på overskud i hverdagen.:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Uhhhh hvor kan jeg blive sur over sådan noget... Så var det jo næsten bedre at hvalpen var blevet lukket ud i haven alt imens at hun skulle pudre sig op til at gå på arbejde... så havde den trods alt tid til at komme af med lidt af hvert:cry:...

 

Jeg gad nok vide hvorfra hun har fået DEN samojed, jeg kender jo de fleste DKK opdrættere af samojeder her i Danmark, og jeg VED at de fleste ville tage sådan noget MEGET alvorligt!!!!

 

 

Jeg synes det er skrækkeligt at nogle opfører sig sådan... Men tror desværre at der er flere og flere som holder hund på den måde... Hunden er ikke en hund mere men et symbol på overskud i hverdagen.:stupid:

 

Jaaa, det signalere jo virkelig også overskud, når man ikke har tid til at vente i de 3 minutter det tager for hunden at gøre hvad den nu skal... ;-):lol:

 

Sådan en møg finke :damn: :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst freya3010
Jaaa, det signalere jo virkelig også overskud, når man ikke har tid til at vente i de 3 minutter det tager for hunden at gøre hvad den nu skal... ;-):lol:

 

Sådan en møg finke :damn: :evil:

 

Men det er jo netop det... Ved at have hund kan hun jo signalere på sin arbejdsplads at hun har overskud... Men virkeligheden er bare en HELT anden... :cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså sådan en dum kælling :evil: god ide at dog nappe den har da ikke fortjent at bo ved så dumme mennesker, men ja desværre er der vist mange som ser sådan på det :damn: ja hos os er sgu mig som må undvære morgenmad, ta kortere bad eller noget hvis vovse har taget længere tid på morgentur :engel:vovse først så mig :blink: og ja jeg vil da væde på at den sølle hvalp har gjort det inde når hun kommer hjem, og er bare så synd når de bliver nødtil det, og ja sikkert en masse skæld ud :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst mariannaa

Flot at du sagde noget :klap: Har dælme tit sekv haft lyst, men er for konfliktsky. Jeg ser tit mennesker komme slæbende afsted med deres hunde (en enkelt gang var snoren så kort at hunden kun kunne gå på bagbenene :evil:) Jeg kan ikke forstå de mennesker som ikke kan lade deres hunde snuse - det er jo for fanden det hunde gør.

 

Ps. den hund som gik på bagbenene var desværre for langt væk fra mig til at jeg kunne sige noget, der ville jeg ellers have gjort det, konfliktsky eller ej - det var godt nok den rene dyremishandling at se på.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst littlemisssunshine

Kunne hun ikke have overvejet inden hun anskaffede sig hund om hun havde tid til den? Hvis man har travlt kan man da hurtigere komme hjem med hunden, hvis den hurtigt laver det den skal. Mærkeligt. Stakkels hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Altså sådan en dum kælling :evil: god ide at dog nappe den har da ikke fortjent at bo ved så dumme mennesker, men ja desværre er der vist mange som ser sådan på det :damn: ja hos os er sgu mig som må undvære morgenmad, ta kortere bad eller noget hvis vovse har taget længere tid på morgentur :engel:vovse først så mig :blink: og ja jeg vil da væde på at den sølle hvalp har gjort det inde når hun kommer hjem, og er bare så synd når de bliver nødtil det, og ja sikkert en masse skæld ud :stupid:

 

Lige præcis :5up: Det første jeg gør om morgenen er at gå tur med Anton, for så kan jeg altid springe morgenmaden over hvis jeg bliver forsinket.

 

Jeg kan ikke rigtig se pointen i at gå tur, hvis hunden alligevel ikke må komme af med noget.... :confused:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg var selv ved at starte musikken i går. Kom forbi en have der støder op til en ret befærdet sti. I haven løb en hvalp på knap et halvt år og gøede af alle der kom forbi. Pludselig stormede en ung dame ud af huset og råbte og skreg. Den forbannede møghund skulle bare holde k...

Man undrer sig godt nok over hvad folk forventer sig af en hvalp og hvad grunden er til at de i det hele taget har valgt at få hund.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...