Hop til indhold

Fie skal også afsted idag


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Aj.. er den helt væk? Hvordan filan er det sket???:hmm:

 

Tjaaa, mit gæt er ligeså godt som dit *G*

 

Der er ihvertfald kun 2 tilbage, men de sad meget løst igår aftes, da jeg tjekkede hvordan det så ud

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun trækker stadig det ben når vi går de små ture, hun halter stadig mere end før de kiggede i albuen, så håber det blot stadig er ømhed.

 

Nu har hun så bare jokket et eller andet i bagpoten, der er hul, ligesom den byld hun tidligere havde på forpoten :damn:

 

Så det går skide godt pt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun trækker stadig det ben når vi går de små ture, hun halter stadig mere end før de kiggede i albuen, så håber det blot stadig er ømhed.

 

Nu har hun så bare jokket et eller andet i bagpoten, der er hul, ligesom den byld hun tidligere havde på forpoten :damn:

 

Så det går skide godt pt.

 

 

 

:ae:

 

 

Håber heldet begynder at følge jer :ae: :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej har ikke spurgt endnu omkring ømheden, var lige forbi klinikken imorges, for at få dem til at se, om der sad noget i mellemrummet mellem træerne, sjovt det altid er derinde hun kommer til skade.

 

Kiggede på det lige før, og der er hul og hun er absolut ikke tilfreds med jeg piller ved det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Aii for pokker-pokker da også René!!! :cry:

 

Kan Fie så se at holde op med alt det der, ellers kommer jeg og sætter mig på hende - det er en meget alvorlig trussel :rolleyes:

 

Spøg til side - jeg håber sådan at det snart går den rigtige vej og bliver på den rigtige vej, for jer :ae:

 

Tror du ikke bare hun ville synes det var hyggeligt med nærkontakt :slem:

 

Synes godt nok snart jeg er pi... træt af poteproblemer, ja for den sags skyld, bare problemer lige pt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nej har ikke spurgt endnu omkring ømheden, var lige forbi klinikken imorges, for at få dem til at se, om der sad noget i mellemrummet mellem træerne, sjovt det altid er derinde hun kommer til skade.

 

Kiggede på det lige før, og der er hul og hun er absolut ikke tilfreds med jeg piller ved det.

 

Hvordan får hun lavet de huller? Det er altså ufatteligt

Link til indlæg
Del på andre sites

Tror du ikke bare hun ville synes det var hyggeligt med nærkontakt :slem:

 

Synes godt nok snart jeg er pi... træt af poteproblemer, ja for den sags skyld, bare problemer lige pt.

 

*LOOOOL* Altså har hun en smuuule masochistiske tendenser, vil mine små og feminine 100 kg. sikker være - æmm - dejlige, sårn at få lige i hovedet :banan: :lol:

 

 

 

 

Hvor kan jeg godt forstå du må være træt af det, af så mange årsager.

 

Hvor er det også synd, hun er ved gud sådan en dejlig-dejlig hund og du en drøm af en ejer - ens første hund (ja også alle de næste), burde bare være den fedeste oplevelse på alle leder og kanter i 10-12 år frem ad. Men jeg ved godt selv at det ikke altid bliver sådan, men det er så hårdt i længden, når ens glæde og kærlighed til hunden også tynges ned af så mange problemer.. :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Synes stadig ikke hun går "rent" og hun knækker sommetider sammen i benet, når hun har ligget længe på sengen og hopper ned.

 

Ligesom hun stadig trækker det af og til på gåturene.

 

Hun har fået rigtig meget ro de 3 uger og de første 7-8 dage bar jeg hende op og ned af trapperne...

 

Snakkede med Ken idag og han siger hun skal være "rent" gående nu, det føler jeg bare ikke hun er og synes stadig det er mindst lige så "slemt" som inden de kiggede ind i albuen.

 

Kan ikke finde ud af om det er mig der efterhånden ser syner (som en spurgte om idag), eller hvad det er der tricker hende.

 

Nu skal jeg lige se de næste dage an og er det ikke bedre, skal vi endnu en tur til fakse på mandag

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har gået godt de sidste dage, men besluttede igår at jeg godt lige ville have hende tjekket, for en sikkerheds skyld.

 

Hun trak sig ikke på noget tidspunkt idag, uanset hvor han tjekkede og hun gik fint rent på pladsen og havde ikke problemer med at lægge vægten over på venstre forben, når hun stod på bordet, så det var sgu dejligt :-)

 

Hun underholdt så hele venteværelset i længere tid med hende´s piven/snakken, mens vi ventede, kæft en larm hun kan lave :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun trækker stadig det ben når vi går de små ture, hun halter stadig mere end før de kiggede i albuen, så håber det blot stadig er ømhed.

 

Nu har hun så bare jokket et eller andet i bagpoten, der er hul, ligesom den byld hun tidligere havde på forpoten :damn:

 

Så det går skide godt pt.

 

Det hun jokkede i poten gik ellers væk, idag tjekkede jeg så lige mellem neglene og fandme om der ikke er en byld nu og jeg må absolut ikke pille ved den, så går ud fra den er meget øm :damn:

 

Så må lige forbi dyrlægen imorgen tidlig og se om vet. sygeplejersken evt. kan få hul på den og få den tømt....

 

Er godt nok ved at være træt af dyrlægebesøg for tiden:stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Vet.sygeplejersken fik hul på bylden og der er ganske stort hul nu, der kom rigtig meget blod ud og den byld er meget grim lige nu :hmm:

 

Fie har fået et skud antibiotika i nakken, så hun er dækket idag og skal så til selve dyrlægen til aften.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...