Hop til indhold

Fie skal også afsted idag


Gæst Renésj
 Share

Recommended Posts

Gæst Renésj

Ja det går godt for vores kære hunde herinde.

 

Fie skal idag til fakse og have kigget på den albue der driller.

 

Jeg skal ikke selv med hende derned, har lokket mine forældre til at køre hende (kunne få 2 fridag og valgte så ons/tors) og de bliver så dernede og kører en tur mens der kigges på albuen.

 

Har sagt at jeg vil ringes op, såfremt det ser slemt ud når de kommer ind, han gættede på en brusk-skade, men der kan jo ikke gives garantier.

 

Så her kl. 07.30 bliver hun hentet og hendes dyne pakkes i bilen, så hun har noget at varme sig i, når hun skal hjem igen.

 

Vi har været oppe siden kl. 04 idag og leget, gået tur og bare hygget.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 78
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Tak skal i have.

 

Det er ikke gået helt iorden, hun haltede/tabte skridt igen i lørdags, søndag og mandag har hun gået rimelig rent.

 

Det er dog som om hun "korter" skridtene en smule på det ben

 

Men belsuttede at jeg vil have kigget efter nu, for ellers går jeg og kigger efter det mindste på det ben.

 

Hader alle disse ting man skal forberede sig på og tænke igennem, i tilfælde af det skulle stå rigtig slemt til

Link til indlæg
Del på andre sites

Her er alt også krydset. Jeg er sikker på, at det nok skal gå. De er vel ved at være der nu.

 

:x::x:

 

Ved ikke hvilken vej de kører, hun skal først være der 8.50, men de plejer at være i god tid *GG*

 

Så den næste 1½ time skal bare gå stærkt nu, kan ikke hitte ud af om jeg bare skal køre på arbejdet med det samme og fise husleje af dernede ;-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ved ikke hvilken vej de kører, hun skal først være der 8.50, men de plejer at være i god tid *GG*

 

Så den næste 1½ time skal bare gå stærkt nu, kan ikke hitte ud af om jeg bare skal køre på arbejdet med det samme og fise husleje af dernede ;-)

 

Hehe.. jamen det er også godt, at være i god tid;-)

 

Ja det er jo så det:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hehe.. jamen det er også godt, at være i god tid;-)

 

Ja det er jo så det:-D

 

Jep, hørte lige fra dem og de har siddet fast i vejarbejde, så der var 20km. tilbage, så det var meget godt de kørte i god tid *G*

Link til indlæg
Del på andre sites

Pyyy sikke en grim dag du går i møde :ae:

 

En ting er, at Fie undersøges og uvisheden og tankerne herunder angsten omkring det :ae: men at du ikke selv kan være til stede imens, gør det bare endnu værre :shock: :ae:

 

Dejligt, at du har fri i morgen og torsdag, så du rigtig kan forkæle og nyde hende der :ae:

 

Krydser naturligvis hvad krydses kan :x:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har nu fået beroligende og er undersøgt, hun pev ikke denne gang da han tog i albuen, men det var tydeligt at se på hende´s reaktion, der var noget der drillede, så han ville ikke pille mere, før hun var bedøvet.

 

Så de er nok igang med hende nu:cry:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hun har nu fået beroligende og er undersøgt, hun pev ikke denne gang da han tog i albuen, men det var tydeligt at se på hende´s reaktion, der var noget der drillede, så han ville ikke pille mere, før hun var bedøvet.

 

Så de er nok igang med hende nu:cry:

 

Ikke så trist :ae:

 

Det er GODT, at hun bliver tjekket :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ikke så trist :ae:

 

Det er GODT, at hun bliver tjekket :ae:

 

Ja hun skal tjekkes, havde jeg bare kendt diagnosen på forhånd, det er mere usikkerheden lige nu, om den er rivende gal, eller "bare" noget kan ordnes uden problemer *S*

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...