Hop til indhold

Bar plet?!


Gæst Sitto
 Share

Recommended Posts

Gæst Sitto

I går aftes opdagede jeg en bar plet i Kencys nakke - den er ca. 1½ cm og så er der et lille sår. Huden er ikke rød!

 

Jeg har læst lidt om Hot spot i dag, hvor jeg er nået frem til, at det kan starte ved et lille sår og en bar plet, og udvikle sig lynhurtigt! Jeg ved ikke om det er det, kan bare huske der var nogle tråde om Hot spot på jubiis hundedebat for noget tid siden - dem hev jeg lige frem igen. Muligheden er jo også at Sitto er kommet til at nappe en tot hår og måske ramt med tanden? De to leger virkelig vildt for det meste, sommetider er jeg stadig lige inde og kigge om det ér leg eller om de er oppe at slås - men det er bare leg, men det lyder meget voldsomt! Men jeg har ikke set noget blod i pelsen - ville der ikke ha' været blod hvis Sitto var kommet til at sætte tanden i hende (ved et uheld..)?

 

Som sagt opdagede jeg stedet i går aftes, en lille bar plet på 1½ cm, med et lille sår - men ingen rød hud. Forandre stedet sig det mindste med fx rød hud, større plet eller større sår - uanset hvor lidt det så er, så ryger hun til dyrlægen med det samme! Hun klør ikke i det..

 

Andre der har oplevet deres hunde har haft bar plet og et lille sår som var noget alvorligt?

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 8 months later...
Gæst stoklund53

Har lige opdaget en bar stor plet oven på Balders hale som er kommet i nat. Holder øje med det, men er da lidt bekymret over hvad det er. Det kan jo bare være noget der har irriteret ham i nat og han så har gnubbet sig, men der er INGEN hår, der er bare en bar plet. Han bider slet ikke i det eller klør sig, så jeg ser lige ad i morgen tidlig om det er blevet værre, er det det så må jeg til dyrlægen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har lige opdaget en bar stor plet oven på Balders hale som er kommet i nat. Holder øje med det, men er da lidt bekymret over hvad det er. Det kan jo bare være noget der har irriteret ham i nat og han så har gnubbet sig, men der er INGEN hår, der er bare en bar plet. Han bider slet ikke i det eller klør sig, så jeg ser lige ad i morgen tidlig om det er blevet værre, er det det så må jeg til dyrlægen.

 

Hej :)

Det her er en rigtig gammel tråd. Jeg synes du skal oprette en ny i stedet for. Held og lykke med Balders hale :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...