Hop til indhold

Irenes hvalpelegestue


Nollike
 Share

Recommended Posts

SÅ oprandt dagen hvor Noomi og jeg skulle starte i legestue :D Og det var en rigtig god oplevelse!!!

Vi var ganske vist en lille sluttet kreds, der var nemlig kun 1 hvalp ud over Noomi (der skulle være 6 stk. ialt) og han havde ikke mødt andre hunde før, så han var ikke lige klar til at lege... Men det klarede Noomi til ug med kryds og slange og mor her var bare SÅ stolt af hende! Først hoppede hun rundt og bjæffede lidt af ham for at få ham til at lege, men det var han ikke lige gearet til, han var lidt betuttet over det hele, så Irene kastede godbider som han skulle søge efter og langsomt nærme sig Noomi i hans eget tempo og det endte faktisk med at Noomi lå ned, fik guffer og lod ham komme helt tæt på uden at skræmme ham :D:D:D Faktisk fik han et lille kys da han kom helt tæt på :oops: Årrh, hun er bare god min lille pusling :D Og hun fik ros af Irene 118.gif

 

Nå, men da hvalpen var gået hjem så havde vi jo Irene helt for os selv, så det kan man da kalde at være priviligeret og vi fik nogle gode tips og trics. Så det har bare været en super dag!!! 176.gif

 

Nøj, hvor er jeg en heldig kartoffel at kende både Misty og Irene!!! Jeg har simpelthen den bedste hjælp lige ved hånden, så kan man da ikke bede om mere a030.gif Jeg glæder mig rigtig meget til næste lørdag!!! :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor lækkert :D

 

Sikke en dejlig vuffer du har fået dig - som sådan kan fungere som en lille terapihund' date=' på sin allerførste træningsdag :)

 

 

Og må lige nævne hvor heldigt det er at du kan gå hos Irene - jeg er glad for Pia, men Irene - hun er jo ligesom... bossen :D[/quote']

 

Ja det var helt vildt. Irene sagde også, at det var mere end man kunne forvente :D Men Misty siger også (ja jeg har jo ikke haft hvalp før, så jeg må referere hvad de andre siger :lol: ) at hun (Noomi altså :wink: ) er god til at læse de andre hunde og tænker sig om, hun buser ikke bare på :D Så ja, hun blev terapi/figuranthund på sin første legestuedag og det har helt sikkert også været godt nok for hende, det er jo fint, hvis hun bibeholder sin evne til at spejle de andre hunde og være rolig overfor dem, som er lidt usikre :D Men jeg krydser fingre for at lab-hvalpen som også er meldt til kommer næste gang, så hun også får mulighed for at være hvalp og bare lege :D Hun er dyyygtig min lille Noomi :D

 

Det er super skønt at gå hos Irene, så ved man bare at man er i gode hænder :wink: Og med Misty som ivrig deltager i Noomis udvikling, ja, så kan det bare ikke gå galt! :D Og for at citere Kim's reklamen: I'm a lucky potato :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Hvor skønt at I har haft sådan en god oplevelse, og hvor har Noomi da bare været god. :D

 

Og så var i jo tillige med ret heldige med vejret i går, må man sige 8)

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor skønt at I har haft sådan en god oplevelse, og hvor har Noomi da bare været god. :D

 

Og så var i jo tillige med ret heldige med vejret i går, må man sige 8)

 

Ja vejret var perfekt! :D

 

Jeg sendte lige Buddy et par tanker i går, det havde været sjovt hvis han havde haft samme alder så vi kunne være der sammen. Det havde sikkert gjort lykke :lol:

Men hun fik en god lektion i "hundsk" så det var en rigtig god dag :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Hvor skønt at I har haft sådan en god oplevelse, og hvor har Noomi da bare været god. :D

 

Og så var i jo tillige med ret heldige med vejret i går, må man sige 8)

 

Ja vejret var perfekt! :D

 

Jeg sendte lige Buddy et par tanker i går, det havde været sjovt hvis han havde haft samme alder så vi kunne være der sammen. Det havde sikkert gjort lykke :lol:

Men hun fik en god lektion i "hundsk" så det var en rigtig god dag :D

 

Ja det ville have været rigtig sjovt, og jeg er slet ikke i tvivl om at Buddy ville have nyyyyyydt det :wink:

 

Vi må da håbe, at der kommer flere næste gang, så hun også kan få leget lidt :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ville have været rigtig sjovt, og jeg er slet ikke i tvivl om at Buddy ville have nyyyyyydt det :wink:

 

Vi må da håbe, at der kommer flere næste gang, så hun også kan få leget lidt :D

 

Ja det håber jeg også at der gør. Så kan hun bruge noget af tiden på at være "terapihund" og noget af tiden på at være hvalp (og måske vi også skal træne lidt... :wink: :lol: ).

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Ja det ville have været rigtig sjovt, og jeg er slet ikke i tvivl om at Buddy ville have nyyyyyydt det :wink:

 

Vi må da håbe, at der kommer flere næste gang, så hun også kan få leget lidt :D

 

Ja det håber jeg også at der gør. Så kan hun bruge noget af tiden på at være "terapihund" og noget af tiden på at være hvalp (og måske vi også skal træne lidt... :wink: :lol: ).

Ja det bliver spændene om det så er næste gang Irene hiver kvælerhalsbåndet frem og siger "nu skal I så vise, hvem det er, der bestemmer......."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

det gaaaaaas :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja det ville have været rigtig sjovt, og jeg er slet ikke i tvivl om at Buddy ville have nyyyyyydt det :wink:

 

Vi må da håbe, at der kommer flere næste gang, så hun også kan få leget lidt :D

 

Ja det håber jeg også at der gør. Så kan hun bruge noget af tiden på at være "terapihund" og noget af tiden på at være hvalp (og måske vi også skal træne lidt... :wink: :lol: ).

Ja det bliver spændene om det så er næste gang Irene hiver kvælerhalsbåndet frem og siger "nu skal I så vise, hvem det er, der bestemmer......."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

det gaaaaaas :wink:

 

Håårh, ja, det kunne være sjovt. Især hvis det var os herinde fra der var på kursus! Der ville nok blive lidt uro i gelederne :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er du bare heldig at have irene lige ved hånden !!

 

jeg skal til foredrag med hende i min hundeklub her til April ! :) og jeg glæder mig bare som et lille barn!! ;D

 

-Send en pm hvis nogen ønsker mere information herom.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor er du bare heldig at have irene lige ved hånden !!

 

jeg skal til foredrag med hende i min hundeklub her til April ! :) og jeg glæder mig bare som et lille barn!! ;D

 

-Send en pm hvis nogen ønsker mere information herom.

 

Det kan du i hvert fald godt glæde dig til :) -I hvilken by foregår det?

Link til indlæg
Del på andre sites

Så har vi været afsted igen og også denne gang var det en rigtig god oplevelse :D Vi er stadig ikke så mange, denne gang 3 stk., Noomi, Pelle og en Jack Russel på 4 mdr. som Noomi legede rigtig godt med. Hold da op, der bliver gået til den når sådan to hvalpe leger... :lol: De rullede rundt og pga. Noomis lidt lange pels, så fik hun en ekstra bonus med hjem i form af en bambi-prut som satte sig rigtig godt fast i en tot pels :lol:

 

Det var en skøn dag på flere måder, både fordi der kom en hvalp som Noomi kunne lege med, men også fordi det var helt fantastisk at se, hvor stort et fremskridt lille Pelle havde gjort, han var MEGET mere modig end sidst og ville gerne hen til både Noomi og Jensen (Jack Russel terrieren). Og Noomi var igen dyyyygtiiig og var rigtig sød ved Pelle. Så kan man sgu ikke andet en blive stolt af sin lille 11 uger gamle hvalp, som selv om hun er den yngste, alligevel er større end de to andre 52.gif Jeg krydser fingre for at hun bliver ved med at have den evne, at læse de andre hunde, så har jeg vist fået den hund jeg så gerne ville have. Når hun så også logrer så meget som hun gør, (jeg ønskede mig en hund som logrer og som kan omgås andre hunde) er det vist det helt rigtige profilnavn jeg har valgt, for så må vi være Nollike og Vrikkeorm (hvis nogen skulle kende den børnebog? :lol: )

Og så er det jo stadig i den grad stadig privilgeret kun at skulle være 3 om at dele Irene :D

 

I dag havde vi bl.a. om at "gå pænt i snor" så NU melder hverdagen sig for lille Noomi, vi kan jo ikke have at hun fløjter rundt, mens de andre går pænt :lol: Ok, fløjter og fløjter, det er måske så meget sagt, men hun havde i hvert fald til tider mere travlt med at spise græs, jord og tigge godbider hos de andre, end at koncentrere sig om mig :lol: Så vi må klø på med kontaktøvelserne og "gå pænt i snor"-træningen.

 

Noomi havde igen taget morfar med til træning og det var vist meget godt. Han troede vist at han var med på fripas, men næ, nej, Irene fik ham hurtigt på andre tanker :lol: Så nu har han lært PRÆCIS hvornår guffen skal falde når man navnebetinger :lol:

 

Lidt billeder fra dagen:

 

2227_Noomi_150308_031_1.jpg

 

2227_Noomi_150308_035_1.jpg

 

2227_Noomi_150308_039_1.jpg

 

2227_Noomi_150308_040_1.jpg

 

2227_Noomi_150308_041_1.jpg

 

Og til sidst Noomi og morfar:

 

2227_Noomi_150308_052_1.jpg

 

Desværre har jeg ikke fået taget nogle billeder af lille Pelle, 57.gif så det må jeg få gjort næste gang. Han er ret kær 53.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

Eiii hvor ser det hyggeligt ud :D

 

Da jeg begyndte og læse, sad jeg lige og tænkte på, at du da må til at have dig en fotograf med, for der mangler da lige nogle billeder, men så kom jeg længere ned, og så VAR der jo billeder bouncingsmilie33nk5wp.gif

 

Hvilken race er lille Pelle egentlig?

 

Og så må jeg sige, at det er jo en dygtiiig morfar hun har dér. Nu husker du at rose ham ik? :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Eiii hvor ser det hyggeligt ud :D

 

Da jeg begyndte og læse, sad jeg lige og tænkte på, at du da må til at have dig en fotograf med, for der mangler da lige nogle billeder, men så kom jeg længere ned, og så VAR der jo billeder bouncingsmilie33nk5wp.gif

 

Et par stykker blev det da til, men man har jo travlt med at se, lytte og lære, så det bliver ikke til så meget. Måske jeg skulle instruere morfar i at tage billeder? :lol:

 

Hvilken race er lille Pelle egentlig?

 

En bichon et eller andet. Øhh, spørg lige Irene :oops:

 

Og så må jeg sige, at det er jo en dygtiiig morfar hun har dér. Nu husker du at rose ham ik? :wink:

 

Ja, måske jeg skal begynde at klikkertræne ham? :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Iiiihhh hvor gode fotos!

Mine blev desværre ikke særligt gode :(

 

Der er også en del af mine som ikke blev særligt gode, f.eks. det her:

 

2227_Noomi_150308_027_1.jpgu200.gif

Hvad er der galt med det billed? Var det ikke den kønne natur, du lige skulle have billed af :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Iiiihhh hvor gode fotos!

Mine blev desværre ikke særligt gode :(

 

Der er også en del af mine som ikke blev særligt gode, f.eks. det her:

 

2227_Noomi_150308_027_1.jpgu200.gif

Hvad er der galt med det billed? Var det ikke den kønne natur, du lige skulle have billed af :wink:

 

Jo, det er selvfølgelig ikke et billede der er gået galt, det er et billede af Noomis yndlingsspise, græs og jord! :lol: Og bukseben til at bide i :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen

 

Et par stykker blev det da til, men man har jo travlt med at se, lytte og lære, så det bliver ikke til så meget. Måske jeg skulle instruere morfar i at tage billeder? :lol:

Se det synes jeg jo ville være en rigtig god idé :D

 

 

En bichon et eller andet. Øhh, spørg lige Irene :oops:

Måske en Bichon Frisé? Sådan en lille pelsklump k050.gif

 

Ja, måske jeg skal begynde at klikkertræne ham? :lol:

Hi ja det kunne du måske begynde på :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...