Hop til indhold

Irenes hvalpelegestue


Nollike
 Share

Recommended Posts

Gæst Ninjamor
Måske en Bichon Frisé? Sådan en lille pelsklump k050.gif

 

Men det er en havenese (eller hvordan det nu staves) vel også? Han er hvid, hjælper det? :oops:

 

Pelle er en frisee

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst T_Martinsen
Måske en Bichon Frisé? Sådan en lille pelsklump k050.gif

 

Men det er en havenese (eller hvordan det nu staves) vel også? Han er hvid, hjælper det? :oops:

 

Pelle er en frisee

He he det virker helt forkert, når jeg forestiller mig den. En Pelle er da en lab :wink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med store-Pelle, har han fundet en legekammerat/gåturskammerat eller 2 i nærheden af sit nye hus?

Eller kunne han mon få lov at komme på besøg i legestuen når hvalpene er blevet lidt større?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Måske en Bichon Frisé? Sådan en lille pelsklump k050.gif

 

Men det er en havenese (eller hvordan det nu staves) vel også? Han er hvid, hjælper det? :oops:

 

Pelle er en frisee

He he det virker helt forkert, når jeg forestiller mig den. En Pelle er da en lab :wink:

 

Jah!!!

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvad med store-Pelle, har han fundet en legekammerat/gåturskammerat eller 2 i nærheden af sit nye hus?

Eller kunne han mon få lov at komme på besøg i legestuen når hvalpene er blevet lidt større?

 

Desværre ingen kammerater her!

 

Pelle er meget voldsom i sin glæde, og han fatter vist ikke at passe på de små, så jeg tror ikke rigtigt det vil være et hit for dem, at han kommer på besøg i hvalpelegestuen :(

 

 

Men jeg melder mig muligvis til noget træning, så må vi se hvad der kan komme ud af det.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvad med store-Pelle, har han fundet en legekammerat/gåturskammerat eller 2 i nærheden af sit nye hus?

Eller kunne han mon få lov at komme på besøg i legestuen når hvalpene er blevet lidt større?

 

Desværre ingen kammerater her!

 

Pelle er meget voldsom i sin glæde, og han fatter vist ikke at passe på de små, så jeg tror ikke rigtigt det vil være et hit for dem, at han kommer på besøg i hvalpelegestuen :(

 

 

Men jeg melder mig muligvis til noget træning, så må vi se hvad der kan komme ud af det.

 

Jeg håber I finder nogen ligestillede til en form for træning, sommetider tror jeg hundeejerne går i hi om vinteren, og kun kommer frem når der er træning...eller når solen skinner.

 

Men jeg har fornylig erfaret at en lørdag formiddag med godt vejr på en gågade kan give bid;)

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 months later...
Gæst Ninjamor

I tirsdags var Noomi eneste hvalp i legestuen, så jeg havde allieret mig med nogle af mine instruktørelever, som mødte op med egne hunde.

Noomi blev således "udsat" for voksne hunde denne gang, hvilket jeg synes er en del af legestuen.

 

Hun klarede det i stiv pote og fik snakket med: Buddha en fransk bulldog, Maggie engelsk springer spaniel, Thea som er en græsk hund med vistnok en pæn del border collie i, Sammi som er en king charles cavalier spaniel og sidst men ikke mindst Pelle.

I stedet for fri leg, trænede vi lidt hvalpestof.

 

Desværre ingen fotos

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Ninjamor
Hvor lyder det godt :-D

 

Har du nye hvalpestue-hold jævnligt ? sys ik jeg så det på din HP for et par uger siden :confused:

 

Jeg har ikke udbudt legestuen næste sæson. Det område jeg er flyttet til er meget dødt mht. hundeaktiviteter.

 

Eller måske snarere: Vi er mange om budet på en forholdsvis lille hundepopulation i et landbrugsområde.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Gucci
Jeg har ikke udbudt legestuen næste sæson. Det område jeg er flyttet til er meget dødt mht. hundeaktiviteter.

 

Eller måske snarere: Vi er mange om budet på en forholdsvis lille hundepopulation i et landbrugsområde.

 

Ah okay, så er det derfor, jeg ikke kunne finde det :blink: Tak :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...