Hop til indhold

Jeg er ikke nem at stille tilfreds...


Lonny
 Share

Recommended Posts

Luna skal have fjernet stingene på onsdag, og hun er efterhåndet ret overbevist om at hun kan alt det hun kunne før hun blev syg, dvs. springe op og ned af ryglænet på sofaen, jagte katten og give Baldur en omgang klø :blink:

 

Baldur er også blevet frisk igen, og er langt om længe den glade hund jeg kender, i stedet for at være skidesur hele tiden :lun:

 

Så alt burde jo være så godt, men med 2 friske hunde, hvoraf den ene rent faktisk ikke er frisk, men bare tror det, så er det et helvede at forhindre dem i at lave ulykker... De vil jo gerne lege og tumle som de gjorde før Luna blev syg, men det kan Luna altså ikke tåle endnu.

 

Så når de skal ud i haven, så er jeg nødt til at sluse en derud ad gange, så de ikke pludselig begynder at lege derude. Når Bo kommer hjem, så er vi nødt til at splitte dem op, i det at de altid begynder at småtoppes lidt om hvem der skal hilse først.

 

Så det går rigtig godt herhjemme, men jeg er efterhånden blevet en mester i at overvåge enhver situation og gribe ind før noget går galt :blink:

 

Så det var lige dagens positive herfra :mrgreen:

 

Jeg har ventet lidt med at opdaterer, og jeg var heller ikke helt sikker på om jeg ville, hver gang jeg skriver noget positivt herinde, så går det galt igen...

Redigeret af Lonny
fredag er ændret til onsdag
Link til indlæg
Del på andre sites

Pyha Lonny, jeg må indrømme at jeg p.t. er lykkelig for kun at have en hund, for med to må det VIRKELIG være svært at holde den ene i ro :shock:

 

Jeg føler med dig, jeg er jo selv i samme båd med at holde en unghund i ro og det er bestemt ikke nemt :shock::lol: :ae:

 

Tak for en positiv update :5up:

 

Nej det er søreme ikke let at holde hende ro, hun er værre en sæk spilopper :lol:

 

Og med sådan en sammensyet tarm, som er fastsyet til mavemusklerne, hvilket vil sige at mavemusklerne ikke må bruges, så kan man altså virkelig se hvor man har fejlet i sin opdragelse; Springe op ad en, springe op på ryglænet af sofaen, springe op af køkkenbordet for at se hvad der er af lækker mad, springe op af børnegitret for at se hvad der er på den anden side osv.... :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lonny

 

Kender det alt for godt selv.... men vi må jo enten lære at opdrage dem ordenligt eller uvikle os ...

 

Bl%C3%A6ksprutte.jpg

 

Men dejligt at høre at de begge er på rette kurs.... det har dælme været noget af en omgang for jer alle... :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Lonny

 

Kender det alt for godt selv.... men vi må jo enten lære at opdrage dem ordenligt eller uvikle os ...

 

Bl%C3%A6ksprutte.jpg

 

Men dejligt at høre at de begge er på rette kurs.... det har dælme været noget af en omgang for jer alle... :5up:

 

Jeg tror at hvis jeg kigger mig selv i spejlet, så ligner jeg vist meget godt dit billede, jeg føler mig ihvertfald sådan :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...