Hop til indhold

Det kan man da bare ikke?!


Aussiepower!
 Share

Recommended Posts

I går var vi til barnedåb i Ribe. Efter kirken, skulle det holdes i Ribe Bowlingcenter (ja, forsamlingshuset var optaget :blink: ).

Da vi så ankommer til bowlingcentertet står der gudhjælpemig en hund bundet til en lygtepæl, midt på parkeringpladsen, midt i absolut ingenting! Og i mens vi så står der og venter på at hele den pukkelryggede får samlet sig sammen, får hunden revet sig løs og drøner hen til os og jeg får fat i den og tager den med ind i bowlingcenteret for at spørge personalet om der er nogen der der har kendskab til hunden.....Og ja, det er der da, de viste godt at den stod bundet ude på parkeringspladsen!!! :shock:

 

Da jeg så fortæller at det gør den altså ikke mere, og personale-fidusen ser at jeg står med den i snoren, kalder han på en klaphat der sidder nede ved de enarmede tyvknægte og siger: "Hey Morten, din hund har revet sig løs igen" :shock::shock::shock:

 

Simpelthen ALT ved den måde personale-fidusen talte til ham Morten (tror jeg det var at hundens ejer hed) osede af at de på bowlingcenteret kendte ham temmelig godt og at han nok også ret ofte sidder og hænger ved spillemaskinerne OG at hans stakkels hund så i mens, står bundet ude på parkeringspladsen -når den altså ikke lige får revet sig løs...

 

Altså helt ærligt, det kan man squ da ikke?!?! Det stakkels, i øvrigt forholdsvis tyndpelsede dyr, stod bare der bundet til en lygtepæl, på en, ind til vi kom, øde parkeringsplads, på et underlag af grus og sten, den havde ikke engang så meget som et tæppe eller en vandskål :cry: Og lige i går, i hvert fald, kan jeg da hilse og sige at det blæste en vældig og kold (!) vind, derude vest på!!! :(

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Miss_menelli

Man kan næsten håbe at der kommer nogen forbi og synes, at den hund ikke skal stå der - Og tyvstjæler den med hjem, eller aflevere den på internat, så den kan finde et andet sted at bo.

 

En sådan opførsel som både ejer og de ansatte udviser, er i hvertfald under al kritik, og man kan være bange for at ejeren på andre punkter, også er møguansvarlig overfor hunden :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Man kan næsten håbe at der kommer nogen forbi og synes, at den hund ikke skal stå der - Og tyvstjæler den med hjem, eller aflevere den på internat, så den kan finde et andet sted at bo.

 

En sådan opførsel som både ejer og de ansatte udviser, er i hvertfald under al kritik, og man kan være bange for at ejeren på andre punkter, også er møguansvarlig overfor hunden :evil:

 

Ja, det var også min tanke. Det er jo ikke fordi at det ligefrem er et nødstilfælde når man bare skal ind og sidde og hænge foran en spillemaskine! :evil:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...