Hop til indhold

hunde der laver jokes


Gæst densoedelilleperson
 Share

Recommended Posts

Gæst densoedelilleperson

har i nogensinde prøvet at jeres hund lavet noget der kunne virke som en vittig gestus. jeg er bare nysgærrig om hunde har nogen form for humor i deres adfærd da jeg ikke selv har en jeg kan studere :genert::hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja! Eller - det synes jeg i hvert fald :engel: Buddha, vores hvalp, nogen gange har vi sagt "så" og "nok" og "stop så" til ham en del gange i træk (læs: hunden nægtede at falde til ro og jagtede katten og åd vores futsko og sofaen på én gang), hehe et par gange har han så virkelig set ud som om han stod lidt og spekulerede, for så at hoppe op og stjæle fjernbetjeningen eller en mobil og fræse over i et hjørne for at gemme den :lol: Helt åbenlyst.

Og han stjal faktisk ikke de ting normalt.

 

Og en anden gang var han gået på rov i skraldespanden og havde fint spredt papir i små stykker ud over gulvet, da jeg opdagede ham med næsen nede grinte jeg lidt og sagde stop og skubbede ham væk så jeg kunne rydde op - så luskede han af og jeg kunne høre han fiskede noget på bordet, da jeg kiggede var min mobil væk.. Hmm lede lede efter mobil (som jo lå i gemmehjørnet) - mens jeg ledte efter den, gik Buddha glad i gang med at pille alt papiret ud af skraldespanden igen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Møffe har en gentagende joke med vores marmorbord :lol:

 

Vi prøver på at lære ham det umulige - nemlig, at han ikke må række hovedet ind over bordet!

 

Han synes absolut det er den mest åndsvage idé :mrgreen:

 

Når man så har sagt nej til ham gentagende gange og eventuelt lige skubbet (ikke hårdt) hans hoved væk, hvis han ikke reagerede... Så kan man se, at han ligesom står og tænker lidt, sætter sig så ned og kigger op på én.. Hvorefter han ligger heeele sit grødhoved meget tungt og meget bevidst på bordet og stiiiiirrer på en. Og lader sig så langsomt glide ned i liggende stilling, så hovedet forsvinder under bordet, inden man når at 'skubbe' til hans hoved, fordi han ikke reagerede på "nej" (hvilket den lille rebel aldrig gør, når han er nået dertil). Så ved man ikke helt om man skal græde eller grine :mrgreen: Møghund :-P

 

Det er vist hans stående joke her i huset :cool: Vi skal igennem den minimum én gang hver dag :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved ikke om det er en joke, nok mere et udspekuleret trick ;-) Men hvis Karla får at vide, at vi ikke gider lege med hendes bold når hun kommer med den, men at hun skal lege selv...

 

Så står hun et øjeblik og stirrer på en, derefter spytter hun bolden ud, giver den et puf med næse eller pote, så den ryger ind under sofaen... :roll: Så stirrer hun skiftevis ind under sofaen og op mennesket i sofaen mens hun piver...

 

Hvis man lader sig lokke til at hive den ud derindefra, så kan denne fantastiske leg fortsætte minimum 5-6 gange - til stor glæde for hunden og til stor frustration for ejerne - som jo netop ikke gad lege med den skide bold :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg er så heldig at jeg har en kvik hund, der kan hente avisen ude ved vejen.

Når den så kommer med den får den guf fra køleskabet, men nu henter den blade og aviser, overalt i huset og går ud til køleskabet.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Unknown99
har i nogensinde prøvet at jeres hund lavet noget der kunne virke som en vittig gestus. jeg er bare nysgærrig om hunde har nogen form for humor i deres adfærd da jeg ikke selv har en jeg kan studere :genert::hmm:

 

Min hund er en regular stand up comedian! Her forleden dag bad han mig om at trække ham i halen, hvorefter han lavede en lort på gulvet..

Link til indlæg
Del på andre sites

Suzi har en mærkelig form for at joke med folk hun vil i kontakt med... Hun bakker hen imod dem, halen ned og så ellers i bakgear... når hun rammer målet med måsen synker hun lidt i knæ og skupper rumpen op imod folks ben.. sådan bliver hun ved op og ned, op og ned... indtil hun får den opmærksomhed hun satsede på ! :stupid:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...