Hop til indhold

Cato på 6 mdr. søger legsyg legekammerat i KBH


Gæst MariePylaia
 Share

Recommended Posts

Gæst MariePylaia

Jeg har fantastiske Cato, en amstaff på seks mdr., i pleje, og vi mangler ret meget en playdate med en anden vovse! Vi bor i København NV, tæt på nørrebro st., og det allermest ideelle ville være nogen der har en indhegnet have og en hund der godt kan lide selvskab. Cato kan med alle hunde - vi snakker med både gravhunde, bulldogs, amstaffs, chihuahuas, labaradors og tæver og hanhunde på vores gåture. Men for at gøre legen lidt mere lige, er det nok bedst med en hund i mellemstørrelse og op! :5up:

 

Cato er simpelthen så sød, en anelse uopdragen og så godhjertet! Han ELSKER andre hunde, og er god til at lege.

 

Håber der er nogle hunde-ejende, have-havende søde mennesker i København. Forresten er der billeder i mappen Cato på min profil, denne ville ikke lige vedhæfte her.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Jeg har fantastiske Cato, en amstaff på seks mdr., i pleje, og vi mangler ret meget en playdate med en anden vovse! Vi bor i København NV, tæt på nørrebro st., og det allermest ideelle ville være nogen der har en indhegnet have og en hund der godt kan lide selvskab. Cato kan med alle hunde - vi snakker med både gravhunde, bulldogs, amstaffs, chihuahuas, labaradors og tæver og hanhunde på vores gåture. Men for at gøre legen lidt mere lige, er det nok bedst med en hund i mellemstørrelse og op! :5up:

 

Cato er simpelthen så sød, en anelse uopdragen og så godhjertet! Han ELSKER andre hunde, og er god til at lege.

 

Håber der er nogle hunde-ejende, have-havende søde mennesker i København. Forresten er der billeder i mappen Cato på min profil, denne ville ikke lige vedhæfte her.

 

skal det være i en lukket have?

Vi bor i Søborg, hvilket ikke er langt fra jer:-)

Caia er en mellem stor hund ( En aussie pige på 11. mdr. ) som elsker at lege, og som leger med alle hunde, om de så er store eller små, hvalpe eller gamle. Hun kommer godt ud af den med alle. Vi har i hvert fald ikke oplevet noget negativt med hende :-)

Nåå men som sagt bor vi i søborg, og går ofte ture ved mosen - lige omkring grønne mose alle. Her er der et lækkert græs område hvor hundene løber frit. Så måske de kunne mødes der? Det er nemlig ikke langt fra os, og Caia og jeg er på gå ben, da jeg ikke har noget kørekort..

 

I hvert fald er det bare et forslag hvis det endelig er:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
skal det være i en lukket have?

Vi bor i Søborg, hvilket ikke er langt fra jer:-)

Caia er en mellem stor hund ( En aussie pige på 11. mdr. ) som elsker at lege, og som leger med alle hunde, om de så er store eller små, hvalpe eller gamle. Hun kommer godt ud af den med alle. Vi har i hvert fald ikke oplevet noget negativt med hende :-)

Nåå men som sagt bor vi i søborg, og går ofte ture ved mosen - lige omkring grønne mose alle. Her er der et lækkert græs område hvor hundene løber frit. Så måske de kunne mødes der? Det er nemlig ikke langt fra os, og Caia og jeg er på gå ben, da jeg ikke har noget kørekort..

 

I hvert fald er det bare et forslag hvis det endelig er:-)

 

Nej, det er da tæt på! Caia lyder da lige som en legekammerat til Cato.

Dog er han helt enormt besværlig at have med i et tog. Jeg ved ikke om du kender hans historie - men jeg er blot hans plejemor, og jeg har haft ham i pleje i snart 3 uger og han har de sidste 3 mdr. været på forskellige internater i det ganske land. Derfor er han ret utrænet, ulydig og trækker umanerligt meget - men vi arbejder på det! :)

 

Dét kombineret med hans enorme glæde for mennesker, og tendens til total stress når der er 'gang i den', mange mennesker, lyde, trafik, ect. gør en rigtig dårlig combi i et s-tog. Han piber desuden også hele vejen af frustration over ikke at må hoppe op af alle, og bare skal sidder der. Det ér dog muligt rejse med ham - men så er der det andet m. ingen indhegning. Jeg tør ikke slippe ham løs, jeg aner ikke om han ville løbe hen til fremmede mennesker, hunde osv. og stoler slet ikke på at jeg kan kalde ham til mig endnu..

 

Det lyder ellers så hyggeligt med Caia:-)

 

Hmm.. Har du nogle alternativer? :hmm:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

ejj altså. Hvor er det ærgeligt at jeg ikke har mit kørekort. Er temmelig afhængig af at kæresten vil køre mig rundt... hehe, og nogengange synes han ikke at det er så fedt igen.. :-)

 

Hmm. Det sted jeg snakker om er et temmelig stort sted, men dog er det ikke lukket. Forstår godt at du ikke stoler på ham endnu, det tager laang tid. Men oftes bliver hunde ved hinanden når de render og leger, men som sagt er det ikke til at vide om du kan stole på ham...

 

Jeg kan godt se at det er lidt svært når det er med tog, og den nærmeste station på søborg er Emdrup station, og så skal man lige gå ca. et kvarter for at nå den del af mosen jeg snakker om.

 

Jeg kender ikke hans baggrund nej, men hvor er det dejligt at i giver ham en ny chance, så må vi håbe at det rette hjem dukker op.

 

Har desværre ikke nogen gode forslag. Hvor er det ærgeligt, de ville passe godt sammen tror jeg. 2 store legebørn der elsker at lege:-)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
ejj altså. Hvor er det ærgeligt at jeg ikke har mit kørekort. Er temmelig afhængig af at kæresten vil køre mig rundt... hehe, og nogengange synes han ikke at det er så fedt igen.. :-)

 

Hmm. Det sted jeg snakker om er et temmelig stort sted, men dog er det ikke lukket. Forstår godt at du ikke stoler på ham endnu, det tager laang tid. Men oftes bliver hunde ved hinanden når de render og leger, men som sagt er det ikke til at vide om du kan stole på ham...

 

Jeg kan godt se at det er lidt svært når det er med tog, og den nærmeste station på søborg er Emdrup station, og så skal man lige gå ca. et kvarter for at nå den del af mosen jeg snakker om.

 

Jeg kender ikke hans baggrund nej, men hvor er det dejligt at i giver ham en ny chance, så må vi håbe at det rette hjem dukker op.

 

Har desværre ikke nogen gode forslag. Hvor er det ærgeligt, de ville passe godt sammen tror jeg. 2 store legebørn der elsker at lege:-)

 

 

Jeg har så kortet, men ingen bil. Jeg er sikker på han vil fimse betaget om hende og sikkert ikke vige fra hendes side - men der er bare den usikkerhed dér. Måske en jogger, en fugl, andre hunde - eller bare hans eventyrlyst..

Det lyder ellers ret nemt at komme dertil, trods alt.

 

Ja, han er en god hund, og fortjener ikke det han har været ude for - og så endda i så ung alder:stupid: Men han tager livet med stor lyst og glæde, så han skal nok klare sig, den bette krudtugle! :)

 

Jeg så lige billeder - de er ellers noget så fine dine hunde. Både Chili og Caia:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia

Øv altså at det lige er det med transporten der skal komme imellem os.

Jeg kunne sagtens tage toget til nørrebro, men vi bor bare ret så langt fra stationen.... Ihh. Vi har bil, men kun mig der ikke kan køre i den.. Hehe

 

Hvad er der sket med ham? Og hvordan fik du ham hjem?

 

De ville lege så godt. Hvis jeg en dag kan overtale min bedre halvdel til at komme forbi jer, så skal jeg nok skrive... For så er det da det vi gør:-)

 

Rent alders mæssigt passer de godt sammen, og også i str.

 

Takker for de pæne ord om mine vovser... Hehe! og hvor er Cato lækker...

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg har fantastiske Cato, en amstaff på seks mdr., i pleje, og vi mangler ret meget en playdate med en anden vovse! Vi bor i København NV, tæt på nørrebro st., og det allermest ideelle ville være nogen der har en indhegnet have og en hund der godt kan lide selvskab. Cato kan med alle hunde - vi snakker med både gravhunde, bulldogs, amstaffs, chihuahuas, labaradors og tæver og hanhunde på vores gåture. Men for at gøre legen lidt mere lige, er det nok bedst med en hund i mellemstørrelse og op! :5up:

 

Cato er simpelthen så sød, en anelse uopdragen og så godhjertet! Han ELSKER andre hunde, og er god til at lege.

 

Håber der er nogle hunde-ejende, have-havende søde mennesker i København. Forresten er der billeder i mappen Cato på min profil, denne ville ikke lige vedhæfte her.

 

Vi er nogle her fra HF der mødes søndag den 22. november kl. 10 i Vestfolden - tråden ligger under hundetræf.

Området er indhegnet, så også Cato kan løbe løs :cool:

 

Så hvis det med transporten kan løses, vil jeg da foreslå at du også dukker op?

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Vi er nogle her fra HF der mødes søndag den 22. november kl. 10 i Vestfolden - tråden ligger under hundetræf.

Området er indhegnet, så også Cato kan løbe løs :cool:

 

Så hvis det med transporten kan løses, vil jeg da foreslå at du også dukker op?

 

Ah. Ja, det lyder da hyggeligt! Jeg må lige kigge på transport og hvordan det mon kan løses.

 

Det ville være så godt for Cato, at møde flere hunde samlet også. Men han er jo stadig rigtig uslebet og hopper gerne op med mudderpoter, og tigger gerne helt åbentlyst den kage, jeg kan se bliver serveret! Så hvis vi kommer, så husk at vi er SÅ søde både Cato og jeg, men vi vil nok bidrage med lidt ballade! :banan:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Øv altså at det lige er det med transporten der skal komme imellem os.

Jeg kunne sagtens tage toget til nørrebro, men vi bor bare ret så langt fra stationen.... Ihh. Vi har bil, men kun mig der ikke kan køre i den.. Hehe

 

Hvad er der sket med ham? Og hvordan fik du ham hjem?

 

De ville lege så godt. Hvis jeg en dag kan overtale min bedre halvdel til at komme forbi jer, så skal jeg nok skrive... For så er det da det vi gør:-)

 

Rent alders mæssigt passer de godt sammen, og også i str.

 

Takker for de pæne ord om mine vovser... Hehe! og hvor er Cato lækker...

 

Har sendt dig en PB! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Ah. Ja, det lyder da hyggeligt! Jeg må lige kigge på transport og hvordan det mon kan løses.

 

Det ville være så godt for Cato, at møde flere hunde samlet også. Men han er jo stadig rigtig uslebet og hopper gerne op med mudderpoter, og tigger gerne helt åbentlyst den kage, jeg kan se bliver serveret! Så hvis vi kommer, så husk at vi er SÅ søde både Cato og jeg, men vi vil nok bidrage med lidt ballade! :banan:

 

Hvis jeg havde hundebure, tog jeg dig gerne med på vejen..

 

Men Bassil og Cato bag i en Picanto :shock: - Det holder s** nok ikke :(

 

Men synes da du skal dukke op :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia
Hvis jeg havde hundebure, tog jeg dig gerne med på vejen..

 

Men Bassil og Cato bag i en Picanto :shock: - Det holder s** nok ikke :(

 

Men synes da du skal dukke op :5up:

 

Haha, nej det lyder da lidt hektisk! Han er eller god til at køre i bil - men måske ikke hvis der sidder en sød hund ved siden af ham. ;-)

 

Jeg kigger lige på det.. Skal nok tilmelde mig i tråden, hvis jeg finder en løsning! :)

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chili Con Caia
Hvis jeg havde hundebure, tog jeg dig gerne med på vejen..

 

Men Bassil og Cato bag i en Picanto :shock: - Det holder s** nok ikke :(

 

Men synes da du skal dukke op :5up:

 

Jaa, jeg håber så at min bedre halvdel gider at køre mig, så vi også kan deltage i lidt hundetræf... Hehe

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...