Hop til indhold

2 hunde hér i weekenden . . . . . .


Dinah
 Share

Recommended Posts

. . . .. . og uuuuuuh, det kunne jeg godt blive forfalden til :lun:

 

Jeg er den heldige vinder af at skulle passe mine forældres hund (sheltie) hér i weekenden.

 

Vi er altid nede hos dem, og de gange de er hér, er deres Lucca alene hjemme. Så i onsdags var de her lige med Lucca og det gik super.

 

Cleo er klart overhund nede hos dem:5up: så jeg var spændt på, om det blev "værrere" hér, men der var og er stadig ikke antydning af snerren:banan:Dog tror jeg, at rollefordelingen er den samme :mrgreen:

 

Samtidig er Cleo siden onsdag kommet i løbetid, men det har ikke ændret den gode stemning:lun:

 

Senere får I lige billeder - men hvor er det skønt at have 2 hunde:hjerte:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ok efter i nat, så er jeg ikke totalt hvalpe-skruk:???:

 

Jeg lå i stuen med hundene. Cleo faldt i søvn med det samme, men Lucca kunne ikke finde ro og gik og småpeb frem og tilbage. Var i haven med hende 3 gange i nat + hun skulle kaste op, som så ikke blev til noget. Lucca syntes også det var vildt hyggeligt, at hver gang hun åbnede øjnene, så var der jo en anden hund og så skulle de LEGE :damn: Det skete ca 10 gange i nattens løb. Heldigvis prioriterede Cleo sin nattesøvn:lun:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst happy_face

ha ha ha..... Ja det er ligesom at have småbørn i huset.

 

Da vi fik en lillesøster (som ret hurtigt viste at hun skulle være boss) til Marley havde vi også nogle urolige nætter, men indenfor en uge var alt faldet på plads og det var ikke længere nyt og sjovt at skulle lege hele tiden. Så lad endelig ikke det være en grund til ikke at opfylde et ønske om at have 2 hunde:-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...