Hop til indhold

hævelse ved skulderen


Gæst hans ole
 Share

Recommended Posts

Gæst Maustique
Yeps det er den hævelse som kan ses ved hendes højre skulder. Det er ærgeligt at jeg ikke fik taget et billede hvor man kan se skulderen oven fra. Der var et en kæmpe pølse i området.

 

Jeg tror desvære også hun har haft pænt ondt. Men det er det satans ved det her. Min kærreste og jeg er begge nybegynderer så det kan være svært at tyde tegene. Her bag efter er det let at se at trille havde ondt. :damn:

 

Men vi har lært noget. Kan du tro.

 

Hunde er ikke gode til at vise smerte. Og der findes vist ikke ret mange mangeårige hundeejere, der ikke på et eller andet tidspunkt er blevet overraskede over hvor alvorligt noget har været.

 

Nu er Nura ikke så gammel, men jeg kan i flæng nævne fra mit barndomshjem: En hund der gik 4 km på en trædepude der næsten var flækket på langs, 3 x afrevne ulvekløer, en brækket hale og et betændt øje der måtte opereres ud. Ingen af disse ting kom til dyrlæge med det samme fordi hundene var så dygtige til at bide smerterne i sig at ingen opdagede, at det var så alvorligt, da det skete :cry:

 

Det er derfor vi allesammen siger "Tag afsted for en sikkerheds skyld!". De fleste har prøvet at sidde og have frygtelig dårlig samvittighed i et venteværelse, med en hund der har været "tapper"... Lad være med at vær for hård ved dig selv:ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 5 years later...

Er ny herinde så er ikke helt sikker på om jeg korrekt her eller om jeg svare på en tråd men prøver.

Min hund vakse får pludselig opstået halten på forbenet oppe ved skulderen det er sket flere gange på 1 år først højre så venstre og så begge skuldre har været ved dyrlægen fler gange uden rigtig diagnose denne gang er der taget blod prøver sendt til Tyskland får svar idag eller i morgen om der er noget i dem.

Behandling smerte stillende+ binyrebarkhormon. Hævelsen falder i løbet af et par dage men er halt 3 /4 uger.

Det starter altid stille han begynder at halte lidt og så tager det til man kan se ham har mange smerter

Han gør ikke noget specielt når det opstår det er lige som det bare kommer og går.

d

Dyrlægen kunne se via første øjekast på blodprøverne at der ikke var serum i blodet hvad betyder det .?

Hvilken sygdomme kommer indover her ??

Link til indlæg
Del på andre sites

Er ny herinde så er ikke helt sikker på om jeg korrekt her eller om jeg svare på en tråd men prøver.

Min hund vakse får pludselig opstået halten på forbenet oppe ved skulderen det er sket flere gange på 1 år først højre så venstre og så begge skuldre har været ved dyrlægen fler gange uden rigtig diagnose denne gang er der taget blod prøver sendt til Tyskland får svar idag eller i morgen om der er noget i dem.

Behandling smerte stillende+ binyrebarkhormon. Hævelsen falder i løbet af et par dage men er halt 3 /4 uger.

Det starter altid stille han begynder at halte lidt og så tager det til man kan se ham har mange smerter

Han gør ikke noget specielt når det opstår det er lige som det bare kommer og går.

d

Dyrlægen kunne se via første øjekast på blodprøverne at der ikke var serum i blodet hvad betyder det .?

Hvilken sygdomme kommer indover her ??

 

Hej Lotte. Hvis du vil have bedst chancer for svar, skal du nok oprette en helt ny tråd, det er ikke sikkert, at folk ser det, når du poster i en 6 år gammel tråd :-) Jeg har desværre ikke noget bud på, hvad din hund kan fejle, men det er der måske andre der har, hvis du starter en tråd.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...