Gæst Allstar Skrevet November 8, 2009 Rapporter Share Skrevet November 8, 2009 Hvis nogen skulle have interesse i denne sport , har vi en bane i nørre alslev hvor vi har træning om søndagen kl 12. Hvis nogen skulle have spørgsmål omkring sporten så spørg løs Johnny Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Tonks Besvaret November 8, 2009 Rapporter Share Besvaret November 8, 2009 Jeg ved Dogfather går til Weigthpull, men hvor i landet ligger Nørre Alslev? Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 8, 2009 Rapporter Share Besvaret November 8, 2009 Sjælland, ikke? hehe...Velkommen til Johnny, synes nok dit brugernavn så bekendt ud... (Brian og Pablo fra WPDk) Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Allstar Besvaret November 8, 2009 Rapporter Share Besvaret November 8, 2009 mange tak .... lollandfalster ligger vi på Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst The dogfather Besvaret November 8, 2009 Rapporter Share Besvaret November 8, 2009 Okay......ja jeg er jo helt fra det mørke jylland...hehe... Men jeg vil anbefale alle der er lidt nysgerrige til at tage ud og prøve, det er en fed sport og hundene nyder det... Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Petrine Besvaret November 9, 2009 Rapporter Share Besvaret November 9, 2009 Velkommen til - kender fint Nørre Alslev, det er en station på vejen til Nykøbing cirka lige så mørkt som i Jylland. Petrine er også weightpuller! Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Gæst Allstar Besvaret November 11, 2009 Rapporter Share Besvaret November 11, 2009 Mange tak og bare fortsæt med wp :klap: Citér Link til indlæg Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts