Hop til indhold

Hvordan er det gået i Herning?


Jane
 Share

Recommended Posts

Troede aldrig jeg skulle finde et temperament der matcher mine terrier-fantasier og mandens katte-fantasier :cool:

 

Er allerede i fuld panik over, hvor vi skal overnatte til WW, har fået fri fra arbejde, så der skal studeres azawakher!

 

WW er det verdensudstillingen i Herning? :genert:

 

I så fald så kan jeg anbefale Vildbjerg sportscenter. Vi har været der med beagleklubben nogle gange og det er rigtig godt :) Ligger ikke langt fra Herning...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 134
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Troede aldrig jeg skulle finde et temperament der matcher mine terrier-fantasier og mandens katte-fantasier :cool:

 

Er allerede i fuld panik over, hvor vi skal overnatte til WW, har fået fri fra arbejde, så der skal studeres azawakher!

 

Hvis I ikke skal medbringe hund, tror jeg stadig det er til at finde overnatningsmuligheder i nærheden. For alle os andre tror jeg stadig det bliver lidt af en udfordring...

Link til indlæg
Del på andre sites

WW er det verdensudstillingen i Herning? :genert:

 

I så fald så kan jeg anbefale Vildbjerg sportscenter. Vi har været der med beagleklubben nogle gange og det er rigtig godt :) Ligger ikke langt fra Herning...

 

Har undersøgt.. Alt optaget de dage

 

Troede lige jeg var heldig, når nu retrieverklubben skal holde udstilling der, både fredag og lørdag..

Link til indlæg
Del på andre sites

Vi skal også i gang med mere ståtræning. Dommeren var helt vild med Victor og havde han stået bedre var vi røget helt i front.:-D

 

Hun kom hen til os efter konkurencen og spurgte om jeg var klar over hvilken fantastisk hund jeg har, så bliver man da lidt stolt.:-D

 

Han VAR fin :D Ved det for det var mig, der skrev kritikken :D ... og dælme heldigt I nåede i ringen :blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Troede aldrig jeg skulle finde et temperament der matcher mine terrier-fantasier og mandens katte-fantasier :cool:

 

Er allerede i fuld panik over, hvor vi skal overnatte til WW, har fået fri fra arbejde, så der skal studeres azawakher!

 

På WW er gruppe 10 på om fredagen. Måske du også skulle overveje myndeklubbens store special udstilling om onsdagen..?

Link til indlæg
Del på andre sites

Troede aldrig jeg skulle finde et temperament der matcher mine terrier-fantasier og mandens katte-fantasier :cool:

 

Er allerede i fuld panik over, hvor vi skal overnatte til WW, har fået fri fra arbejde, så der skal studeres azawakher!

 

Hvordan får du Azawakhen til at opfylde dine TERRIERfantasier..???

 

Jeg kender Lisbet der har den tæve der bor i DK og har set hende rigtig mange gange da vi kommer til de samme arrangementer. Der er intet terrier over en mynde !

Link til indlæg
Del på andre sites

På WW er gruppe 10 på om fredagen. Måske du også skulle overveje myndeklubbens store special udstilling om onsdagen..?

 

Det var derfor vi ville overnatte, det bliver ret meget transport, men myndeklubben bliver overvejet - tror du ikke der kommer flere azawakher til WW?

 

Hvordan får du Azawakhen til at opfylde dine TERRIERfantasier..???

 

Jeg kender Lisbet der har den tæve der bor i DK og har set hende rigtig mange gange da vi kommer til de samme arrangementer. Der er intet terrier over en mynde !

 

Terrier som i "hm, vil du have mig til venstre? Jeg går lige lidt til højre mens jeg overvejer"-agtigt. Kender ikke de fine begreber, men hyrdehundefolket synes det er spænende med præcision og avancerede ting, jeg er ikke til præcision og synes træning er mere spænende når det er motivationen, der skal arbejdes med (Petrine er vildt nem og tjenstivrig + kontaktvillig og det er bare ikke mig), men vi har afprøvet teorien og håber at få lov at låne (babysitte) en azawakh til sommer :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Hvor kan du lige frem låne en Azawakh fra ?? Det lyder lidt underligt at låne en hund ud der er kendt for at ikke kunne lide fremmede..

 

Sådan som du beskriver en terrier.. sådan er en mynde ikke. jeg har også en mynde der er meget kontakt villig og vil rigtig gerne træne i længere tid.. Jeg har en anden der er go' til Rally, der går på hold med Aussier og Bordere..

 

Det lyder lidt som om du har misforstået mynderne.. ? men jeg håber at den hund du vil låne bliver en succes og at du får den hund du ønsker dig.

Link til indlæg
Del på andre sites

Har mødt en svensker, der mangler en babysitter når hun skal til udstilling, jeg har skam været der mange gange for at blive godkendt (af hundene :lun:), hun er vildt begejstret for min indsats og jeg synes det bliver spænende ligefrem at låne hendes azawakh - men det bliver så kun, hvis han godkender mig...kan godt se låne lyder kikset, men det er sådan jeg har betragtet alt vores babysitning på vejen rundt i racerne, har lånt mange forskellige ;-) men du har ret, azawakhen bliver den første jeg ikke får hjem at passe, men selv skal tage hjem til.

 

Vores agilitytræner har en whippet, der er så dygtig som nogen border, så er med på, hvad du mener - nok bare mig der får det sagt forkert, men jo, jeg ser terrier i mynden.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...