Hop til indhold

Erfaring med KW tangle fix?


Gæst mk101
 Share

Recommended Posts

Er der nogen der har kendskab til dette produkt og har lyst til at dele erfaringerne?

 

Er selv den glade bruger af Ring 5 OutRageOus som fungerer helt efter hensigten; MEN skal snart til at afholde noget pelsplejekursus for en masse mennesker, der nok ville sætte pris på et lignende produkt som ville kunne købes hos den lokale dyrehandler (som de fleste KW produkter jo kan).

 

Så altså: erfaringer er kærkomne.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mig og Vic. Vic kan godt have tendens til små filter bag ørene, og sprayer jeg tangle-fix i, og lige sådan masserer og venter 2 minutter, så kan jeg nemt frisere dem ud.

 

Ellers er jeg gået helt over til John Paul Pet, men nogle af Kw's produkter kan jeg bare ikke undvære til ham, sådan den, Diamantøjne, Oliespray (hvis han skal være rigtig fin) og så øjenbad.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ja mig og Vic. Vic kan godt have tendens til små filter bag ørene, og sprayer jeg tangle-fix i, og lige sådan masserer og venter 2 minutter, så kan jeg nemt frisere dem ud.

 

Ellers er jeg gået helt over til John Paul Pet, men nogle af Kw's produkter kan jeg bare ikke undvære til ham, sådan den, Diamantøjne, Oliespray (hvis han skal være rigtig fin) og så øjenbad.

 

Super - tak for meldingen.

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...