Hop til indhold

Den hedder....


Gæst Buddha
 Share

Recommended Posts

Gæst Buddha
Vi skal da tydeligvis på musejagt sammen - Samson fangede to stk i dag med ninjahop og 'rul dig på musen til den dør':blink:

 

Vi tager ham med i skoven i næste uge, så skal han sgu nok få det lært. Han kan jo lige så godt lære det så han kan holde båden fri for kryb:mrgreen:

:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???:

Hvis du lærer ham at fange mus - så lærer jeg Samson at tisse i sengen :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 1,2k
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???::???:

Hvis du lærer ham at fange mus - så lærer jeg Samson at tisse i sengen :mrgreen:

 

Kan du ikke lære ham noget andet - han kan allerede tisse i sengen (han gør det heldigvis bare ikke så tit mere):mrgreen:

 

Måske du kunne lære ham at slikke sig om munden på kommando eller gå på bagbenene, det vil jeg umiddelbart foretrække frem for dit forslag:blink:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Kan du ikke lære ham noget andet - han kan allerede tisse i sengen (han gør det heldigvis bare ikke så tit mere):mrgreen:

 

Måske du kunne lære ham at slikke sig om munden på kommando eller gå på bagbenene, det vil jeg umiddelbart foretrække frem for dit forslag:blink:

 

Gå på bagbenene mens han giver hals - forevigt :engel:

Motor skal fnmnreirhui83878229 ikke fange mus, jeg VED at det ender med jeg skal slå en ihjel og så kan jeg stå der og kaste op. Skipper kan fange mus, Motor skal bare gå i seng og opføre sig ordentligt.

Link til indlæg
Del på andre sites

Gå på bagbenene mens han giver hals - forevigt :engel:

 

Ahahahaha, det kunne være spas - eneste problem er, at vi ville blive smidt ud af lejligheden og dermed blive nødt til at flytte ned på båden til jer:blink:

 

Så synes du stadig det er en god ide:mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ahahahaha, det kunne være spas - eneste problem er, at vi ville blive smidt ud af lejligheden og dermed blive nødt til at flytte ned på båden til jer:blink:

 

Så synes du stadig det er en god ide:mrgreen:

 

Ja.

Kaptajn og styrmands posterne er jo allerede besat - men vi mangler en kok og en til at skure dækket :lol:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Min hund er så vild?

[ATTACH]27585[/ATTACH][ATTACH]27586[/ATTACH][ATTACH]27587[/ATTACH]

 

Her får min hund så osse ballade, fordi han er så vild..

[ATTACH]27589[/ATTACH]

 

Men så blev Samson alligevel selv lidt vild

[ATTACH]27588[/ATTACH]

 

Og her ser de bare skægge ud

[ATTACH]27590[/ATTACH][ATTACH]27591[/ATTACH]

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Skønne billeder af et par meget vilde (og smukke) dyr. :hjerte: Buddha det er din skyld at jeg bliver mere og mere forelsket i samojeder altså.

 

Nææh så kunne du osse få en lille samojed, og så kunne du flytte herover og så kunne vi trække med 3 på en gang :5up:

 

De er altså virkelig også de sjoveste hunde i verden. Ser totalt drabelige ud når de leger, gider ting...... nogen gange, og hører overhovedet ikke en skid efter før man allermindst venter det :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nææh så kunne du osse få en lille samojed, og så kunne du flytte herover og så kunne vi trække med 3 på en gang :5up:

 

De er altså virkelig også de sjoveste hunde i verden. Ser totalt drabelige ud når de leger, gider ting...... nogen gange, og hører overhovedet ikke en skid efter før man allermindst venter det :mrgreen:

 

Jaha, det kunne være sjovt det der trækken.

 

Det ville dog være noget af en udfordring det der med at de ikke er lige så træningsgale som mit nuværende monster, men ikke nødvendigvis en dum udfordring. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha

Samson er totalt lydig - så længe du har en godbid i hånden :mrgreen:

 

Og se her: [media]

[/media]

 

Det handler nok bare om hvorvidt man selv er til lydighed.. jeg synes det er ret fascinerende, men i virkeligheden er jeg nok ikke selv sådan specielt meget til det, jeg er mere til bevægelse, ala træk og agillity.

 

Men tror faktisk at Motor ville være rigtig glad for klikkertræning, så vidt jeg kan læse rundt omkring, passer han ret godt sådan i væremåde. At jeg så konstant glemmer at vi har en klikker..

Link til indlæg
Del på andre sites

Samson er totalt lydig - så længe du har en godbid i hånden :mrgreen:

 

Og se her: [media]

[/media]

 

Det handler nok bare om hvorvidt man selv er til lydighed.. jeg synes det er ret fascinerende, men i virkeligheden er jeg nok ikke selv sådan specielt meget til det, jeg er mere til bevægelse, ala træk og agillity.

 

Men tror faktisk at Motor ville være rigtig glad for klikkertræning, så vidt jeg kan læse rundt omkring, passer han ret godt sådan i væremåde. At jeg så konstant glemmer at vi har en klikker..

 

Ja, tror du har ret - jeg elsker at lære Ozzie alle mulige tossede ting og mon ikke det er muligt at en samojede med den rette motivation ville gide det til en vis grad også. :-D

 

Hunden på videoen er jo bare for kær! Den måde den hopper rundt på - virkelig sød at se på!

 

Ih, altså en klikker er ellers helt vidunderlig, hvis man først kommer igang. Jeg bruger rigtig meget klikker og er helt hooked og det er Ozzie også. :-D

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Chaddin
Min hund er så vild?

[ATTACH]27585[/ATTACH][ATTACH]27586[/ATTACH][ATTACH]27587[/ATTACH]

 

Her får min hund så osse ballade, fordi han er så vild..

[ATTACH]27589[/ATTACH]

 

Men så blev Samson alligevel selv lidt vild

[ATTACH]27588[/ATTACH]

 

Og her ser de bare skægge ud

[ATTACH]27590[/ATTACH][ATTACH]27591[/ATTACH]

 

:klap:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Ja, tror du har ret - jeg elsker at lære Ozzie alle mulige tossede ting og mon ikke det er muligt at en samojede med den rette motivation ville gide det til en vis grad også. :-D

 

Hunden på videoen er jo bare for kær! Den måde den hopper rundt på - virkelig sød at se på!

 

Ih, altså en klikker er ellers helt vidunderlig, hvis man først kommer igang. Jeg bruger rigtig meget klikker og er helt hooked og det er Ozzie også. :-D

 

Samojeder er jo også pænt aktive, så tror at det er lige meget hvad man laver med dem, bare man laver noget.

Motor vil for det meste helst have tørkost som søge, om det så er på græs eller i en flaske, ligger det i madskålen kan han godt lige vente nogle timer.

 

Kan ske vi skal prøve igen med klikkeren, vi købte jo en bog om det, og kom faktisk ret godt i gang, men så brændte Motor sammen med alt det løbetid der, så pænt mange ting har lagt stille den sidste måneds tid.

Har du nogle gode links til videoer egentlig?

Link til indlæg
Del på andre sites

Samojeder er jo også pænt aktive, så tror at det er lige meget hvad man laver med dem, bare man laver noget.

Motor vil for det meste helst have tørkost som søge, om det så er på græs eller i en flaske, ligger det i madskålen kan han godt lige vente nogle timer.

 

Kan ske vi skal prøve igen med klikkeren, vi købte jo en bog om det, og kom faktisk ret godt i gang, men så brændte Motor sammen med alt det løbetid der, så pænt mange ting har lagt stille den sidste måneds tid.

Har du nogle gode links til videoer egentlig?

 

Det ville passe fint her - jeg har afskaffet madskålen for lang tid siden. Alt mad gives som opgaver for at frøken Ozzie får brugt det store hovede. :mrgreen:

 

Altså jeg kan i hvert fald anbefale det - prøv at kigge på Canis Canis netbutik - alt til hunden! De har Canis.tv, som jeg synes at have hørt er blevet gratis.

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...
Gæst Frigga

Orv, jeg drømte i nat, at jeg fik en Motorhvalp :banan: Det var Motor og Freya, der havde lavet hvalpe. Anyhow, søde hvalpe og en af dem var min...jeg kan bare huske, at jeg havde mange overvejelser omkring vores slædekørsel osv. Tror jeg fik købt en lille hestevogn, som vi kunne køre rundt i, mens vores hvalp trak os.

 

Hey, kan jeg skrive mig op til en Motor-hvalp nu?? Skal total meget ud og køre i hestevogn trukket af et Motor-afkom :mrgreen:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst Buddha
Orv, jeg drømte i nat, at jeg fik en Motorhvalp :banan: Det var Motor og Freya, der havde lavet hvalpe. Anyhow, søde hvalpe og en af dem var min...jeg kan bare huske, at jeg havde mange overvejelser omkring vores slædekørsel osv. Tror jeg fik købt en lille hestevogn, som vi kunne køre rundt i, mens vores hvalp trak os.

 

Hey, kan jeg skrive mig op til en Motor-hvalp nu?? Skal total meget ud og køre i hestevogn trukket af et Motor-afkom :mrgreen:

 

Haha klart. Ja jeg kan lave en lille liste med kun dit navn på :mrgreen:

Men i købsbetingelserne står der altså, udover at man skal trække, at man osse skal huske at tage billeder af sin motorhvalp :engel:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...