Hop til indhold

Hundetrøje


Freudika
 Share

Recommended Posts

Nice 8)

 

Så skal du måske snart ha' en lille garderobe til prinsessen(tro mig, det kommer hurtigt til at fylde en del). Mine tøser har deres helt egen, med små hunde-bøjler og det hele :lol: Det er faktisk praktisk, at det hele er samlet et sted. Jeg har købt billige knager i Ikea (hundenumser) som liner, halsbånd og seler kan hænge på :D

Link til indlæg
Del på andre sites

Nice 8)

 

Så skal du måske snart ha' en lille garderobe til prinsessen(tro mig, det kommer hurtigt til at fylde en del). Mine tøser har deres helt egen, med små hunde-bøjler og det hele :lol: Det er faktisk praktisk, at det hele er samlet et sted. Jeg har købt billige knager i Ikea (hundenumser) som liner, halsbånd og seler kan hænge på :D

 

Er det ikke dig der har et helt hundehjørne med kødbeneformede hylder og alt :D

 

Og ja - jeg synes allerede det fylder meget ... men jeg tænker også på at sortere noget ud i det - det er jo alligevel altid de samme man vælger ...

Link til indlæg
Del på andre sites

Nice 8)

 

Så skal du måske snart ha' en lille garderobe til prinsessen(tro mig, det kommer hurtigt til at fylde en del). Mine tøser har deres helt egen, med små hunde-bøjler og det hele :lol: Det er faktisk praktisk, at det hele er samlet et sted. Jeg har købt billige knager i Ikea (hundenumser) som liner, halsbånd og seler kan hænge på :D

 

Er det ikke dig der har et helt hundehjørne med kødbeneformede hylder og alt :D

 

Og ja - jeg synes allerede det fylder meget ... men jeg tænker også på at sortere noget ud i det - det er jo alligevel altid de samme man vælger ...

Jep, det er det :wink: Det er bare udvidet siden sidst :oops:

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes også at det er en super flot trøje..

 

Også dine hundes trøjer er flotte Luxdog..Er det strik trøjer?

 

Ikke fordi jeg er god til at sy og jeg kan overhoved ikke strikke,,, joo nu lyver jeg lidt, for hvis min mor slår masker op på pinde kan jeg lave MEGA lange tørklæder :lol: , men nu bor jeg ikke hjemme mere så det gør det jo lidt svært :wink: men jeg vil da gerne vide hvor I har opskrifterne fra så kan jeg måske få min mor til at strikke og jeg selv kan prøve at sy en trøje.

 

På forhånd tak og fortsat go' påske

Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg syntes også at det er en super flot trøje..

 

Også dine hundes trøjer er flotte Luxdog..Er det strik trøjer?

 

Ikke fordi jeg er god til at sy og jeg kan overhoved ikke strikke,,, joo nu lyver jeg lidt, for hvis min mor slår masker op på pinde kan jeg lave MEGA lange tørklæder :lol: , men nu bor jeg ikke hjemme mere så det gør det jo lidt svært :wink: men jeg vil da gerne vide hvor I har opskrifterne fra så kan jeg måske få min mor til at strikke og jeg selv kan prøve at sy en trøje.

 

På forhånd tak og fortsat go' påske

Tak :wink: Nu ved jeg ikke om det er min avatar, du tænker på. Der har de rigtig nok sriktrøjer på(som min mor laver), men de har også købefrakker og trøjer min far syer :D

 

Jeg har mange opskrifter på min hjemmeside: luxdog.dk

 

God påske til dig ogsåz9.gif

Link til indlæg
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...