Hop til indhold

De græske hunde


LilleBali
 Share

Recommended Posts

Ved godt jeg er lidt sent ude, men har først set det nu :???: Her klokken 11 på Kanal 5 kommer der en dokumentar om de græske hunde.

 

Den danske dyrlæge Christina Jespersen arbejder til dagligt på en helt almindelig dyreklinik i Frederikssund, men Christina har også en mission i Grækenland. Hun og sygeplejersken Vibeke Lyngaa bruger en stordel af deres liv på at redde herreløse hunde på den græske ø Skiathos. Mange af hundene lever en kummerlig tilværelse som gadehunde, og flere af dem har været udsat for vold og mishandling. Christina og Vibeke sørger for, at de græske hunde kommer under behandling. Nogle må aflives, men andre får chancen for en ny tilværelse i Danmark. Her venter en række danske familier på at give hundene et nyt og bedre hjem. Vi møder Helle Hasseris og Michael Jørgensen fra Greve, der sammen med deres datter Julie spændt venter på at få en af hundene hjem. De har set billeder af det græske gadekryds, og nu glæder de sig til, at deres danske Collie får en ny græsk legekammerat. Julie har også allerede besluttet, at den skal hedde Tzatziki Jensen. Pernille og Mogens Pirupshvarre fra Jelling har to hunde i forvejen - alligevel har de bestilt ikke mindre end to små græske hunde....

(Sakset fra www.tvguide.dk)

Skal I se med? Jeg skal :vuf:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst MariePylaia

Åh, jeg er desværre en af de idioter der ikke fik købt den dersens box - så jeg har ikke noget fjernsyn for tiden.

Men jeg tror jeg har set den.. Er det ham dersens Kaare Sand der tager derned?

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share



×
×
  • Tilføj...