Hop til indhold

Huske at krydse fingre i dag


Lonny
 Share

Recommended Posts

Jeg håber på det bedste Lonny! :ae: :ae: :ae:

 

 

 

 

Har vi stadig en date søndag, eller bliver det for meget ?

 

Hvis det forsætter sådan her, så bliver jeg nok nødt til at aflyse, for så tror jeg altså ikke at jeg kan overskue det, og jeg vil måske heller ikke være det hyggeligste selskab...

Link til indlæg
Del på andre sites

  • Svar 203
  • Created
  • Seneste svar

Top Posters In This Topic

Lonny, det er ikke fordi jeg ikke er deltagende længere, jeg er bare løbet tør for ord :cry::oops: Så min plan er indtil videre, at følge med på sidelinien og så ind imellem komme ind og give dig nogle :ae: for du må ikke være i tvivl om at jeg i den grad føler med dig, jeg kan bare ikke sige noget som er noget værd :cry: Det er så uretfærdigt at det er helt ubeskriveligt :megaked:

 

Så altså masser af tanker og :ae: fra mig.

 

For mig er et tak til teksten, så jeg ved den er læst, helt i orden, jeg ved jo godt at der ikke er så meget at sige, men jeg har brug for at dele det med jer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Lonny, det er ikke fordi jeg ikke er deltagende længere, jeg er bare løbet tør for ord :cry::oops: Så min plan er indtil videre, at følge med på sidelinien og så ind imellem komme ind og give dig nogle :ae: for du må ikke være i tvivl om at jeg i den grad føler med dig, jeg kan bare ikke sige noget som er noget værd :cry: Det er så uretfærdigt at det er helt ubeskriveligt :megaked:

 

Så altså masser af tanker og :ae: fra mig.

 

Jeg hopper altså lige med på denne her! :megaked:

 

Til dig, Lonny :ae:

 

Jeg er simpelthen mundlam :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

For mig er et tak til teksten, så jeg ved den er læst, helt i orden, jeg ved jo godt at der ikke er så meget at sige, men jeg har brug for at dele det med jer.

 

Ups :oops: Jeg har med vilje flere steder undladt at takke, fordi jeg synes at det er så sørgeligt at der ikke er noget at takke for :megaked::oops: Men det ændrer jeg selvfølgelig fra nu af :genert:

Link til indlæg
Del på andre sites

Ups :oops: Jeg har med vilje flere steder undladt at takke, fordi jeg synes at det er så sørgeligt at der ikke er noget at takke for :megaked::oops: Men det ændrer jeg selvfølgelig fra nu af :genert:

 

Jeg forstår godt hvad du mener, men lige i denne tråd går jeg ikke udfra at folk takker fordi det er et godt indlæg, men bare fordi de vil vise deres sympati og fortælle at de har læst det, men ikke aner hvad de skal svare.

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur har spist hele sin portion mad i dag, alle 3 dåser :banan:

 

Han bevæger sig stadig ikke ud af sofaen, men nu er han begyndt at sidde lidt op og kigge lidt rundt, så han virker en lille bitte smule mere frisk :-D

 

Og så skal han bare nusses hele tiden, hvor han ellers helst har ville være i fred de sidste 2 dage :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Gæst anette1981

Puu sikke en historie! Lad os hører hvordan det kommer til at gå! Desværre har vi selv været igennem en sygdoms periode.

For ca 1 måned siden fik jeg aflivet min hund Balou pga af en kæmpe kræft knude. Vi fik ham opereret i juli, hvor der blev fjernet en knude. Så krydset vi finger for at det var det. Desværre begynde han at ændre adfærd, ville ikke have børnene kom for tæt på, pev om aftenen og meget andet så han ikke var sig selv. Dyrlægen kunne konstatere at der igen var en knude som vokset med lynets hast. Vi valgte at give ham fred, da dyrlægen ikke mente der var noget at gøre:megaked: Vi græd i 3 dage og jeg savner ham stadig meget. Men det var den bedste for Balou men en meget svær beslutning...:cry: Krydser finger for din hund og håber virkelig det bedste:???:

Link til indlæg
Del på andre sites

I går ville Baldur ikke med i seng, han var for træt til at bevæge sig ud af sofaen, så jeg endte med at lægge mig sammen med ham hernede i stuen.

 

Kl. 3 i nat skulle han så ud og tisse, og da han kom ind skyndte han sig op på førstesalen hvor vores soveværelse er, så vi nåede lige at sove 2 timer i en dejlig seng før væggeuret ringede.

 

Men så ville han ikke forlade sengen igen, jeg kaldte og jeg fristede med skramlen af dåsemad nede fra køkkenet. Efter en halv times tid begyndte han så at bevæge sig ned, jeg kunne høre at han holdt pause da han havde gået et par trin, for derefter at tage endnu et par trin. Så jeg skyndte mig ud på trappen, og her stod han på det fjerde nederste trin og orkede simpelthen ikke at gå flere trin ned :cry:

Så jeg endte med at bære ham de sidste 4 trin ned, hvorefter han gik ud i haven og tissede, kom ind og drak lidt vand, og nu ligger han igen her i sofaen og sover :ae:

 

Men jeg vil hellere have at han er hernede i stuen end oppe i soveværelset, jeg skal jo på arbejde, og jeg kan altså ikke have at han skal gå ned af trappen alene uden at jeg er her og kan hjælpe ham.

 

Dyrlægen sagde i går, at hvis vi var heldige så fik vi måske svar på biopsien allerede i dag eller i morgen, så det håber jeg virkelig :x:

 

Min chef har tilbudt at jeg kan holde et par fridage, men jeg vil hellere gemme dem til hvis vi er nødt til at tage den hårde beslutning, så vi måske kan nå at få et par gode dage sammen før vi er nødt til at sige farvel :megaked:

Men jeg har tænkt mig at sige at jeg går kl. 12 hver dag, så Baldur ikke skal være alene så længe.

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Jeg ved det er svært, men prøv at huske på at dit humør påvirker Baldur rigtig meget...

 

Jeg ved det, så overfor ham er jeg bare glad og smilende, og prøver at opmuntre ham med en lys og glad stemme.

 

På trods af at han er så udmattet, så logrer han dog en del i forsøget på at lokke os til at nusse ham :lun: så jeg tror (håber) ikke at han mærker den trykkede stemning der er.

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Jeg har sat og kigget meget på tråden her om baldur og har ikke ville skrive noget, fordi jeg er ny herinde og ville ikke blande mig, men jeg vil gerne vise min opbakning. Det er virkeligt hårdt at se sit "barn" være syg og jeg håber virkeligt at det, på en eller anden måde, viser sig ikke at være helt vildt slemt og at han på mystisk vis kan blive den dejlige vovse du elsker og i hvert fald få et okay godt hundeliv hos dig.

Hvis det så skulle være galt så syntes jeg er at det er rigtigt flot at du allerede nu tænker at så skal han have fred, det beviser din kærlighed til ham.

Nu vil jeg hoppe ud af tråden igen ville bare vise min støtte til dig i denne hårde tid :ae::ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Hej. Jeg har sat og kigget meget på tråden her om baldur og har ikke ville skrive noget, fordi jeg er ny herinde og ville ikke blande mig, men jeg vil gerne vise min opbakning. Det er virkeligt hårdt at se sit "barn" være syg og jeg håber virkeligt at det, på en eller anden måde, viser sig ikke at være helt vildt slemt og at han på mystisk vis kan blive den dejlige vovse du elsker og i hvert fald få et okay godt hundeliv hos dig.

Hvis det så skulle være galt så syntes jeg er at det er rigtigt flot at du allerede nu tænker at så skal han have fred, det beviser din kærlighed til ham.

Nu vil jeg hoppe ud af tråden igen ville bare vise min støtte til dig i denne hårde tid :ae::ae:

 

Tak, og selvom du er ny herinde, så må du skam gerne skrive, og jeg sætter pris på din opbakning.

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur har lige gøet 2 gange af noget uden for, det er første gang i 4 dage han har haft energi nok til at give lyd fra sig, ikke en gang i stormvejret i går gad han gø, hvilket han ellers plejer når grenene slår imod huset. Så måske har han det en lille smule bedre, men dette er så også det eneste tegn, han ligger stadig og sover hele tiden.

 

Jeg sidder og venter på at dyrlægen ringer tilbage til mig, for hele huset stinker. Grunden til det stinker er, at han jo er forgiftet pga. af nyrerne, og dette udmønter sig i ekstremt dårlig ånde :cry:

Jeg vil så gerne vide hvad jeg skal lægge i denne dårlige ånde, som bare bliver værre og værre.

Link til indlæg
Del på andre sites

Baldur har lige gøet 2 gange af noget uden for, det er første gang i 4 dage han har haft energi nok til at give lyd fra sig, ikke en gang i stormvejret i går gad han gø, hvilket han ellers plejer når grenene slår imod huset. Så måske har han det en lille smule bedre, men dette er så også det eneste tegn, han ligger stadig og sover hele tiden.

 

Jeg sidder og venter på at dyrlægen ringer tilbage til mig, for hele huset stinker. Grunden til det stinker er, at han jo er forgiftet pga. af nyrerne, og dette udmønter sig i ekstremt dårlig ånde :cry:

Jeg vil så gerne vide hvad jeg skal lægge i denne dårlige ånde, som bare bliver værre og værre.

 

:ae: :ae: :ae:

 

Jeg håber han snart ringer.

Link til indlæg
Del på andre sites

Ifølge dyrlægen er der ikke noget hun kan gøre for Baldur, så længe vi stadig kan få kontakt med ham, og han spiser og besørger, så ser hun ikke nogen grund til at indlægge ham. Hun mener (og jeg er enig) at han har det bedst herhjemme, Baldur hader jo dyrlæger, og der er dybest set ikke noget hun kan gøre for ham, som vi ikke ligeså godt kan gøre.

 

Hun vil ikke udtale sig om prognosen, men siger at vi skal vente på svaret fra biopsien, men at vi dog skal kontakte hende hvis vi begynder at miste kontakten til ham.

 

Jeg syntes altså at denne her ventetid er umenneskelig hård, og jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre af mig selv :megaked:

Link til indlæg
Del på andre sites

har snakket med Heidi i dag og hun er også med på den :-) vi giver selvf aftensmad

 

så hvis du vil have muligheden kan vi udveksle nr.

 

:ae:

 

Tak :5up:

 

Jeg ved så ikke om vi orker at køre 300 km (frem og tilbage) for at få hende passet, lige nu er vi ret trætte...

 

Men når alt dette er overstået, så vil jeg gerne tage imod tilbuddet om at hun leger med Cujo og I giver aftensmad :5up:

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeres krydsede fingre ind til nu jo ikke hjulpet synderligt meget, så i dag har jeg virkelig brug for at I anstrenger jer :blink:

 

Jeg VIL altså have svar på den biopsi i dag, så vi ikke skal gå og vente hele weekenden!

 

Baldur har ondt og han må ikke få smertestillende før vi får svar på biopsien, han tør ikke hoppe op og ned af sofaen fordi han ved det gør ondt. Vi må give ham snor på og guide ham ned af sofaen for at få ham til at gå ud og besørge, han tør nemlig ikke selv hoppe ned fordi han ved det gør ondt :megaked:

Han er så også et fjols, han insisterer på at hoppe op på armlænet og derefter hoppe ned på gulvet, og så giver han sådan en hul lyd fra sig fordi luften bliver slået ud af ham fordi det gør ondt :megaked:

Så derfor giver vi ham snor på, så vi kan guide ham ned fra sædet og ned på den pude vi har lagt foran sofaen, så det ligesom fungerer som en lille trappe. Det ser ikke ud som om det gør så ondt på denne måde, men af en eller anden grund, så kan han ikke selv finde ud af at gå den vej...

 

Så nu skal I alle bruge tankens kraft til at sørge for at labroatoriet sender svar på prøven i dag.

Link til indlæg
Del på andre sites

Nu har jeres krydsede fingre ind til nu jo ikke hjulpet synderligt meget, så i dag har jeg virkelig brug for at I anstrenger jer :blink:

 

Jeg VIL altså have svar på den biopsi i dag, så vi ikke skal gå og vente hele weekenden!

 

Baldur har ondt og han må ikke få smertestillende før vi får svar på biopsien, han tør ikke hoppe op og ned af sofaen fordi han ved det gør ondt. Vi må give ham snor på og guide ham ned af sofaen for at få ham til at gå ud og besørge, han tør nemlig ikke selv hoppe ned fordi han ved det gør ondt :megaked:

Han er så også et fjols, han insisterer på at hoppe op på armlænet og derefter hoppe ned på gulvet, og så giver han sådan en hul lyd fra sig fordi luften bliver slået ud af ham fordi det gør ondt :megaked:

Så derfor giver vi ham snor på, så vi kan guide ham ned fra sædet og ned på den pude vi har lagt foran sofaen, så det ligesom fungerer som en lille trappe. Det ser ikke ud som om det gør så ondt på denne måde, men af en eller anden grund, så kan han ikke selv finde ud af at gå den vej...

 

Så nu skal I alle bruge tankens kraft til at sørge for at labroatoriet sender svar på prøven i dag.

 

:x::x: :x::x: :x::x: :x::x: :x::x: :x::x: :x::x: :x:

 

Jeg krydser virkelig herfra! :x2:

 

Stakkels Baldur, det kan da ikke være rigtig, at det skal tage så lang tid, når han går rundt og har det så skidt :ae:

 

Og til dig, for det kan bare ikke være spor let på nogen som helst måde for dig nu :ae:

  • Like 1
Link til indlæg
Del på andre sites

Og til dig, for det kan bare ikke være spor let på nogen som helst måde for dig nu :ae:

 

Tak, og nej jeg syntes ikke at det er let. Det føles lidt som at gå og se på at han ligger og dør på vores sofa :megaked:

 

Jeg har også taget fri fra arbejde i dag, jeg får alligevel ikke lavet noget når jeg er der, så jeg vil hellere sidde og klø Baldur lidt bag øret :ae:

Link til indlæg
Del på andre sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gæst
Svar på dette emne...

×   Du har kopieret indhold med formatering.   Fjern formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share




×
×
  • Tilføj...